امام جمعه موقت یاسوج با تبریک فرارسیدن روز زن و هفته معلم، گفت: حضور گسترده قشرهای مختلف ملت ایران در انتخابات 24 خرداد امسال تامین کننده اقتدار روزافزون نظام و کشور در مجامع بین المللی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، حجت الاسلام سید ˈعلی صالح موسوی اعظمˈ در خطبه های نماز جمعه یاسوج افزود: انتخابات پیش رو از اهمیت خاصی برخوردار است و در کهگیلویه و بویراحمد انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری نیز برگزار می شود.
وی بیان کرد: هر کدام از سه انتخابات 24 خرداد امسال مهم و سرنوشت ساز است و نباید تحت تاثیر یکدیگر قرار گیرند.
موسوی اعظم اظهار کرد: گروه های الحادی به ویژه وهابیت از گذشته تاکنون کینه خاصی نسبت به مسلمانان داشته اند و همواره با مقدسات اسلامی مبارزه می کنند.
وی عنوان کرد: این اقدامات شرم آور یکی از توطئه های شوم دشمنان از جمله آمریکا و غربی ها علیه مسلمانان است.
موسوی اعظم حمایت همه جانبه از تروریست ها برای کشتار مردم بی دفاع کشور اسلامی سوریه را از توطئه های جدید استکبار جهانی علیه مسلمانان و به ویژه شیعیان اعلام کرد.
وی ابراز داشت: آمریکا و متحدانش تاکنون جنایت های متعددی در سوریه مرتکب شده اند و علاوه بر آن تجهیزات نظامی مورد نیاز را نیز در اختیار افراد و گروه های تروریست مستقر در این کشور اسلامی قرار می دهند.
موسوی اعظم افزود: دلیل اصلی دشمنی آمریکا و دنیای غرب با مسلمانان به خطر افتادن منافع نامشروع استکبار جهانی در کشورهای اسلامی و منطقه خاورمیانه است.
وی گفت: اتحاد بیش از پیش مسلمانان شیعه و سنی با یکدیگر و افزایش غیرت دینی آنان از مناسب ترین راهکارها برای مقابله جدی با توطئه ها و تهدیدهای دشمنان است./س
برچسب ها: انتخابات ، اقتدار ، نظام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.