کمیته رسیدگی به تخلفات فوتبال جزییات جدیدی را از دستگیری و نحوه فعالیت "م گ " منتشر کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ،  سال گذشته  شخصی در برخی تیم‌های فوتسال فعالیت می‌کرد و به عناوین مختلفی از مردم پول می‌گرفت تا آن‌ها را وارد تیمهای فوتسال کند.  همان سال گذشته پرونده او مفتوح شد و مورد بررسی و گردش کاری کمیته رسیدگی به تخلفات اخلاق حرفه‌ای قرار گرفت.

شاکیانی به این کمیته مراجعه کرده و اظهارات‌شان را بیان کردند. پس از بررسی های انجام شده با هماهنگی مراجع قضایی و انتظامی حکم جلب این شخص صادر شد. در حالی که گفته می‌شد روی نیمکت بعضی از تیم‌ها می‌نشیند  کمیته فوتسال فدراسیون اعلام  کرد وی هیچ  نوع آی دی کارتی  ندارد .

احمدی مسئول دبیرخانه کمیته رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای در فوتبال گفت: این دلال که توانسته بود از برخی شاکیانش رضایت بگیرد و فکر می‌کرد ما از سایر شاکیان اطلاعی نداریم، به منظور گرفتن حکم برائت و تداوم فعالیتش به سازمان لیگ آمد و همان زمان بود که  خانمی  به تازگی برای فرزندش از یک سال و نیم پیش مبلغ 15 میلیون تومان به او داده بود،  ازی وی شکایت کرد  و نهایتا شخص متخلف دستگیر و روانه بازداشتگاه شد.

وی افزود: هدف ما از رسانه‌ای کردن خبر دستگیری متهم این بود که شاکیان او برای پیگیری مطالباتشان به نهادهای قانونی مراجعه کرده و این شخص نتواند در یک فضای ابهام‌آمیزی اقدام به جلب رضایت برخی از شاکیان خود به عناوین مختلف کند. مشاهده شده بود که از آدم‌های جدید پول می‌گرفت و به کسانی که دستش برایشان رو شده بود می‌داد و بعضا مبالغ کمتری هم برای جلب رضایت آنها پرداخت می‌کرد.

وی در پاسخ به اینکه " م . گ" با چه سمتی در فوتبال فعالیت می‌کرد و آیا فقط در این رشته ورزشی فعال بود نیز  گفت: او به عنوان آنالیزور وارد فوتسال شده بود و فعالیت می‌کرد. البته در یکی دو مورد از اشخاصی پول گرفته بود تا آنها را وارد تیم‌های فوتبال کند اما سایر موارد همگی مربوط به فوتسال می‌شدند. 
برچسب ها: کمیته ، رسیدگی ، تخلف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار