مشکل روشنایی اتوبان باکری هنوز قربانی می گیرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛ بزرگراه شهید باکری به رغم آن که یکی از مهم ترین شریان های حیاتی شهر تهران محسوب می شود خاموشی در آن برقرار است و با توجه به این که در حاشیه بزرگراه تعداد زیادی کوچه و خیابان و یک مرکز تجاری بزرگ وجود دارد سرعت بالا و دید ضعیف رانندگان در شب خطرات زیادی را برای عابران به وجود می آورد.
مردی میانسال پس از برخورد با یک اتومبیل جان خود را از دست می دهد.
چندی پیش این تیتر بسیاری از رسانه ها بودتقریبا اواخر زمستان سال گذشته بود که مردی میانسال پس از خرید از مرکز تجاری هنگام عبور از خیابان فرزندان خود جانش را از دست می دهد که به گفته ساکنان محل سرعت زیاد اتومبیل ها در این محور در کنار تاریکی اتوبان منجر به این حادثه شده است البته به گفته آنان این اولین مرتبه نیست که مشکل روشنایی اتوبان قربانی می گیرد بلکه چنین حوادثی به مکرر اتفاق می افتد.
یکی از ساکنان محل گفت: تاریکی اتوبان فرصت مناسبی برای اخاذی سود جویان است چرا که چندی پیش  سپر وی مورد سوء قصد دزدان قرار گرفته و به شدت مجروح شده بود.
ساکنان اطراف بزرگراه شهید باکری  با ارسال چند عکس و فیلم از وضعیت دید در شب در این بزرگراه خواستار پیگیری مجدد مسئولان شهری برای افزایش تعداد چراع روشنایی در بزرگراه شدند.
در همین خصوص ولی نجات معاون حمل و نقل منطقه 5 در این خصوص گفت: شهرداری مسئولین روشنایی آن را بر عهده گرفته و با توجه به اهمیت ایمنی و سلامت مردم برای شهرداری، هماهنگی های لازم با اداره برق صورت گرفته و قول می دهیم تا 2 ماه دیگر روشنایی این بزرگراه به طور کامل برقرار شود./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار