ورود نان صنعتي به سبد غذايي مردم صرفه جويي 750 ميليارد توماني را در پي دارد.


داوود يارمحمدي کارشناس کشاورزي در گفتگو با خبرنگار  اقتصادي باشگاه خبرنگاران با اشاره به اهميت نان صنعتي گفت: توليد انبوه نان در هر روز و ارائه آن به بازار و صرف زمينه را براي توليد نان صنعتي در کشور دو چندان مي کند.

وي گفت: يکي از مزاياي توليد نان صنعتي انجام مرحله کامل تخمير نان است که اين مهم سبب توليد نان با کيفيت شده و ضايعات نان را کاهش مي دهد.

يارمحمدي کم هزينه بودن مصرف انرژي به نسبت توليد را مزاياي ديگر نان صنعتي دانست وگفت: در توليد نان صنعتي شاهد کاهش چشمگير و صرف انرژي هستيم به طوري که گسترش و صرف اين نوع نان سبب کاهش هزينه نيروي انساني و کاهش و صرف انرژي به نسبت توليد مي شود.

اين کارشناس با بيان اينکه توليد نان صنعتي با توجه به استاندارد فضا و مکان زيادي نمي خواهد گفت: انجام توليد انبوه در فضاي نسبت کم و در نتيجه کم بودن هزينه جا و مکان از ديگر مزيت هاي توليد نان صنعتي است که امکان توليد آن با هزينه و مکاني کم هم فراهم مي کند.

وي خاطرنشان کرد: ورود نان صنعتي به کشور و به چرخه غذايي مردم سبب کاهش ضايعات نان در بخش توليد و صنعت مي شود به طوري که اين ورود 750 ميليارد تومان صرفه جويي در پي دارد.
برچسب ها: نان ، صنعتی ، غذا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار