‌استاد حوزه و دانشگاه گفت: بهترین بستر برای انحراف، تضعیف و براندازی نظام همین انتخابات ریاست جمهوری است.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور در همایش حماسه‌سازان سیاسی طلاب و روحانیون بسیجی حوزه علمیه خراسان‌رضوی در حسینیه حضرت امام خمینی مشهد افزود: مردم ما در تمام عرصه‌های انقلاب حماسه‌هایی خلق کرده‌اند که دشمن را متحیر و مبهوت کرده است.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مسایل و اولویت‌های کشور در ابتدای سال و در پیام نوروزی مقام معظم رهبری تعیین می‌شود، امسال این اولویت در حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی جای گرفته است.

وی با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری با سایر انتخابات متفاوت است تصریح کرد: وی‍ژگی‌های منحصر به فردی در انتخابات ریاست جمهوری هست که اهمیت آن را افزایش می‌دهد.

ذوالنور بیان کرد: تنها انتخاباتی که می‌تواند یک کشور را به دو قطب و دسته تقسیم کند انتخابات ریاست جمهوری است.

وی با بیان اینکه قرار بود توییتر برای یک مقطع سه ماهه تعطیل شود اظهار کرد: اوباما در سخنرانی خود می‌گوید به توییتر دستور دادم تعمیراتش را برای بعد از انتخابات ایران بگذارد این مطلب نشان از هدفگذاری دشمن دارد.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان کرد: وی‍‍‍‍ژگی دوم مورد توجه دشمن خروجی انتخابات است، که فردی باشد که تمایل به سمت دشمن داشته و از آرمان‌های انقلاب فاصله داشته باشد.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اذعان داشت: امروز معیشت مردم و وضعیت اقتصادی آنها مهم‌ترین دغدغه رهبری است که در فرمایشات ایشان منعکس می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر خروجی انتخابات ریاست جمهوری کسی بود که طرح و برنامه داشت و ولایتمدار بود حماسه اقتصادی اتفاق می‌افتد/ س

برچسب ها: انتخابات ، ریاست ، جمهوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.