پایه کولر خودکار با قابلیت تنظیم ارتفاع طراحی شد پایه کولر خودکار با قابلیت تنظیم ارتفاع با حجم و وزن کم و امکان حمل و نقل آسان نسبت به چهارپایه های قدیمی طراحی و ساخته شد .

محمد رضا ربیعی صفت مخترع  با بیان اینکه به ازای هر کولر یک زیرکولری نیاز است به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت : افراد زمان زیادی را علاوه بر هزینه ساخت و حمل نقل برای تهیه زیر کولر صرف می کنند .
 
وی با اشاره به اینکه گاهی ارتفاع این پایه ها دقیق اندازه گیری نشده و در زمان نصب ایجاد دردسر می کند افزود: نیاز است که در زمان نصب و قرار دادن کولر روی زیرکولری ، کولر تراز باشد که گاهی به دلیل ناتراز بودن سطح پشت بام ها معمولا چهارپایه نمیتواند به یک اندازه باشد و نیاز به تنظیم ارتفاع جهت شیب است .
 
این مخترع تصریح کرد : با یک ابتکار عمل فنی می توان تمامی این درد سر ها شامل هزینه بیشتر ، وقت گیری و ... را از بین برده و از پایه کولر خودکار با قابلیت تنظیم ارتفاع که کم حجم و کم وزن است استفاده نمود .
 
وی در ادامه با بیان اینکه حمل و نقل آسان نسبت به چهارپایه های قدیمی و تراز کردن از ویژگی های این دستگاه است یادآور شد: ریزش یکنواخت آب بر روی پوشالها و نتیجتا افزایش بازدهی و کاهش مصرف آب را در پی خواهد داشت .
 
محمد رضا ربیعی صفت در پایان با اشاره به اینکه قطعه از دو قسمت تشکیل شده است خاطرنشان کرد: یک قسمت قطعه اصلی است که ضمن اینکه پایه های لوله ای شکل به قطر 32 میلی بر روی آن ایجاد شده ، انحنای متصل به بدنه کولر نیز مطابق انحنای بدنه کولر بر روی قطعه ایجاد شده و با پیچ و مهره کامله به بدنه کولر محکم می شود ./
برچسب ها: کولر ، خودکار ، تنظیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هومن
۱۱:۱۸ ۱۸ مرداد ۱۳۹۳
بسیار ممنون میشم اگه بفرمایید کجا میتونم یکی از این چهارپایه ها تهییه کنم. لازم دارم. با تشکر
آخرین اخبار