رئیس اداره استاندارد کنگان از بازداشت مدیر کارخانه دستمال‌کاغذی در کنگان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، مصطفی رامشی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اداره استاندارد با همه امکانات و ظرفیت موجود در راستای دفاع از حقوق شهروندان تلاش می‌کند و با متخلفان برخورد می‌کند.

وی از بازداشت یک واحد تولیدی در بندر کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: عدم رعایت استانداردهای لازم دلیل بازداشت این مدیر است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در پی بی‌توجهی به تذکرات کارشناسان استاندارد، مدیر واحد تولیدی دستمال‌کاغذی در بندر کنگان بازداشت شد.

رامشی تصریح کرد: این واحد تولیدی دستمال کاغذی در بندر کنگان، توسط کارشناسان استاندارد شهرستان کنگان پلمپ شد.

وی اظهار داشت: عدم اجرای قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد و فعالیت بدون مجوز پروانه کاربرد علامت استاندارد، تخلف محسوب می‌شود.

این مسئول افزود: واحد تولیدی مذکور نیز با توجه به محرز شدن تخلف، با حکم قضایی دادستان شهرستان کنگان، توسط کارشناسان استاندارد کنگان به همراه مأمور نیروی انتظامی پلمپ و پرونده‌ آن به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.

رامشی اضافه کرد: همچنین با ارائه شکواییه علیه این واحد تولیدی دستمال کاغذی از طرف اداره استاندارد کنگان، با حکم دادستان این واحد متخلف شناخته شده و مسئول آن بازداشت و با قرار وثیقه به شرط پی‌گیری برای دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد، آزاد شد.
برچسب ها: دستمال ، استاندارد ، کنگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.