فرمانده انتظامی باخرز گفت: مردی که همسر 21ساله خود را به خاطر اختلافات خانوادگی در شهرستان باخرز به قتل رسانده بود در مشهد دستگیر شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، علیرضا اسدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی قتل خانمی 21 ساله در زمین‌های کشاورزی شهرستان باخرز ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با همکاری کارآگاهان عملیات ویژه پلیس آگاهی خراسان‌رضوی تحقیقات خود را در این‌باره آغاز کردند.

وی ادامه داد: در تحقیقات میدانی به عمل آمده مشخص شد مقتول پس از ضرب و شتم و شدت جراحات وارده به قتل رسیده و به زمین‌های کشاورزی باخرز انتقال و رها شده است.

عرفانی افزود: با توجه به اهمیت موضوع تیم ویژه‌ای از کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی و به همراه افسران پلیس آگاهی شهرستان باخرز تحقیقات بعدی خود را آغاز و در نهایت با تلاش‌های بی‌وقفه و شبانه روزی و تحت نظر گرفتن شوهر مقتول به عنوان مظنون، پس از هماهنگی با مقام قضائی او را که به صورت مکرر مخفیگاه خود را در مشهد تغییر می‌داد، سرانجام در صبحگاه 11 اردیبهشت دستگیر و به همراه همدستش به نام «داوود» جهت تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی باخرز تصریح کرد: متهم به قتل به اظهاراتی صریح به ارتکاب قتل به دلیل اختلافات خانوادگی در روز 30 اسفند ماه سال گذشته اعتراف کرد.
برچسب ها: مشهد ، قاتل ، دستگیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.