در كميسيون آموزش و تحقيقات انجام مي‌گيرد؛

بررسی تقاضاي تحقیق و تفحص از معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور

اعضاي كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس، در جلسات خود در هفته آتي به بررسي تقاضاي تحقیق و تفحص از معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور مي‌پردازند.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، اعضاي كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس در جلسات هفته آتي، پس  از تبادل اخبار، موضوع تحقیق و تفحص از دانشگاه پیام نور و تحقیق و تفحص از معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور را در دستور کار خود قرار می‌دهند.

همچنين؛کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، در روز سه‌شنبه(۱۷ اردیبهشت‌ماه) از وزیر آموزش و پرورش دعوت کرده تا سوالات نادر قاضی‌پور و جواد جهانگیرزاده نمایندگان مردم ارومیه، رحیم زارع نماینده آباده، جعفری نماینده خلخال،جدگال نماینده چابهار،موسوی‌نژاد نماینده دشتستان، ایرج ندیمی نماینده لاهیجان و تاجگردون نماینده گچساران را پاسخگو باشد.
شايان‌ذكر است؛اعضاي اين كميسيون در همين روز ميزبان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به منظور پاسخگويي  به سوالات سید ناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان، علی ایرانپور نماینده مبارکه، صرامی فروشانی نماینده خمینی‌شهر، رحیم زارع نماینده آباده، نوروزی به نمایندگی از ۱۲ نماینده، قاسم جعفری نماینده بجنورد و کریمی قدوسی نماینده مشهد، خواهد بود.

انتهاي پيام/

برچسب ها: کمیسیون ، تفحص ، وزیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار