مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج وزارت جهادكشاورزی، برخی مشكلات اقتصادی را ناشی از مشكلات حوزه سیاسی دانست و گفت: با توجه به پیوستگی حوزه اقتصادی و سیاسی، حماسه اقتصادی بدون حماسه سیاسی محقق نمی شود.

حجت الاسلام حسین سعیدیان، در دومین همایش ملی توسعه و پرورش ماهیان سردابی در شهركرد اظهار داشت: هر زمان كه حوزه سیاست دچار مشكل می شود، آثار آن بخش اقتصادی را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج وزارت جهادكشاورزی تصریح كرد: اگر این دو حماسه توامان اتفاق بیافتد، دستیابی به مقاصد و اهداف عالی نظام براحتی میسر می شود.
وی، همچنین با تبریك سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) افزود: همراهی آن حضرت با نبوت، حمایت از ولایت و نماز، حجاب و عفت از ویژگی های بارز ایشان بود و پیروان آن بانو نیز باید به سیره ایشان عمل كنند.
این همایش با حضور جمعی از مسئولان كشوری و استانی و جمعی از دانشجویان رشته های كشاورزی كشور در دانشگاه شهركرد برگزار شد.
دومین همایش ملی توسعه و پرورش ماهیان سردابی با حضور مسئولان مؤسسه تحقیقاتی امور شیلات، وزارت جهاد كشاورزی و سازمان دامپزشكی كشور و مسئولان و كارشناسان استانی در دانشكده كشاورزی دانشگاه شهركرد در حال برگزاری است./س
برچسب ها: حماسه ، اقتصادی ، سیاسی ، محقق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.