رييس كلانتري 161 ابوذر گفت: ماموران تخصصي و اطلاعات اين كلانتري توانستند دو تبهكار مسلح را كه در قالب مسافر كش از هموطنان زورگيري مي‌كردند، دستگير كنند.

سرگرد دلاور القاصي مهر در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ در تشريح خبر فوق اظهار داشت: پس از چندين شكايت هموطنان در خصوص زورگيري توسط دو جوان مسافركش با تهديد اسلحه بلافاصله عوامل تخصصي و اطلاعات اقدامات گسترده خود را آغاز كردند.
 رييس كلانتري 161 ابوذر در ادامه اظهار داشت: در اين راستا ماموران اقدامات گسترده اطلاعاتي خود را آغاز و به طور نامحسوس تمامي نقاط احتمالي حضور متهمان را زير نظر گرفتند.
اين مقام مسئول انتظامي در ادامه ابراز داشت: در اين راستا ماموران پس از چندين گشت هدفمند به يك دستگاه خودروي پرايد با دو سرنشين جوان مشكوك شدند و با بررسي متوجه شدند كه دو سرنشين با اطلاعات دريافتي از مالباختگان تطابق دارند.
وي افزود: به دنبال اين موضوع ماموران به خودرو نزديك شده و متهمان نيز پس از اطلاع از حضور پليس بر سرعت خود افزوده و به طور خلاف جهت در مسير اتوبان سعيدي متواري شدند.
سرگرد دلاور القاصي مهر ادامه داد: در اين خصوص عوامل آماده اين يگان به تعقيب متهمان پرداخته و در بين مسير ماموران متوجه شدند كه يكي از سرنشينان يك قبضه اسلحه را به بيرون از خودرو پرتاب كرد.
 رييس كلانتري 161 ابوذر اذعان داشت: به دنبال اين موضوع ماموران پس از هشدار‌هاي مكرر و بي‌توجهي متهمان اقدام به تير اندازي كردند و در حالي كه متهمان با خورو قصد صدمه زدن به خودرو واحد گشتي را داشتند؛ ماموران با شليك 12 تير جنگي چهار چرخ خودرو مذكور را مورد اصابت گلوله قرار دهند.
وي خاطرنشان كرد: پس از واژگوني خودرو متهمان دستگر به كلانتري انتقال داده شدند و در بازجويي اوليه خود را به هويت "علي" و "محسن" معرفي كرده و به ده‌ها فقره زورگيري به روش مسافركشي اعتراف كردند.






برچسب ها: زورگیران ، مسلح ، قالب ، مسافرکش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار