فرماندار شهرستان اردبیل گفت: 309 شعبه اخذ رای و 591 صندوق در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردبیل فعالیت می‌کنند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران کاظم دبیر در جلسه مشترک شورای اداری شهرستان اردبیل و کارگروه امور بانوان این شهرستان از افتتاح 90 پروژه عمرانی همزمان با سوم خردادماه در این شهرستان خبر داد و افزود: این پروژه‌ها با اعتبار 210 میلیارد تومان در روز سوم خردادماه همزمان با سالروز فتح خرمشهر افتتاح می‌شود.

وی با تاکید بر اتمام پروژه‌های قابل افتتاح در سوم خردادماه این پروژه‌ها را شامل مسکن مهر، طرح‌های هادی و واحدهای تولیدی اعلام کرد.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در خصوص برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر در اردبیل افزود: 309 شعبه اخذ رای و 591 صندوق آراء در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردبیل فعالیت خواهد داشت.

دبیر گفت: از این تعداد شعبه 94 شعبه مشترک در روستاها ، 27 شعبه ثابت و سیار صرف ریاست جمهوری در روستاها و مابقی در شهرستان اردبیل آماده اخذ رای مردم خواهد بود.

وی تعداد ثبت‌نام کنندگان شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردبیل را 745 نفر اعلام کرد و افزود: 164 نفر از این تعداد مربوط به شهرستان اردبیل و بقیه از شهرها و روستاهای استان ثبت نام کرده‌اند.

منبع:خبرگزاری ایسنا
برچسب ها: اردبیل ، صندوق ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.