مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از برگزاری مسابقات قهرمانی آسیایی شطرنج به میزبانی محمودآباد خبر داد و گفت: 25 کشور آسیایی در این دوره از رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

احمد سعادتمند در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران با اشاره به اینکه نگاه ورش و جوانان استان نگاهی استانی و جامع است، اظهار داشت: روسای هیئت‌های ورزش شهرستان‌ها نیروهای داوطلبانه‌ای هستند که می‌توانند در پیشبرد اهداف ورزش شهرستان بسیار موثر باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران سال 92 را سال توسعه ورزش همگانی اعلام داشت و افزود: پس از تاکید معظم له به ورزش همگانی برای انتخاب سال جاری به‌عنوان توسعه ورزش همگانی به خود می‌بالیم.سعادتمند با تاکید بر پیروی از منویات مقام معظم رهبری گفت: تنها راه تحقق این مهم پرداختن به راهکار مهم و عظیم ورزشی توسط ولایت فقیه بوده که باید فرمایشات مقام معظم رهبری را در حوزه ورزش عملیاتی و اجرایی کنیم.

سعادتمند از وجود 45 هیئت ورزشی استانی و 860 هیئت‌های شهرستانی افزود: 386 میلیارد تومان هزینه برای به استاندارد رساندن سرانه ورزشی نیاز است.

سعادتمند با بیان اینکه باید به ناجیان غریق توجه و اهتمام ویژه‌ای کرد، گفت: با برگزاری نشست‌های با استاندار مبلغ 2 میلیارد و 500 میلیون ریال به این قشر مهم جامعه اختصاص داده شده است/س

برچسب ها: میزبان ، شطرنج ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.