ملی پوش تنیس روی میز کشورمان گفت: با توجه به تمریناتی که داشته ایم برای حضور در مسابقات جهانی فرانسه آماده هستیم.

حمیدرضا طاهرخانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: برای حضور هر چه بهتر در رقابتهای جهانی فرانسه چند مرحله اردو برگزار کردیم که بسیار خوب بود و فکر می کنم به 80 در صد آمادگی رسیده ام.

ملی پوش تنیس روی میز کشورمان  ادامه داد: با تمرین در اردوي مجارستان می توانیم خود را به اوج آمادگی و صد درصد برسانیم، مجارستان بازیکنان خوبی دارد این پینگ پنگ بازان سطح اول ارو پا  هستند و به طور حتم حریفان تمرینی خوبی برای ملی پوشان کشورمان به شمار می آیند.

طاهرخانی در خصوص اردوی بابلسر گفت: اردوی بابلسر از نظر شرایط آب و هوایی که بسیار خوب بود  مشکلی از نظر سالن تمرین و حریف تمرینی نداشتیم و کیفیت قابلی قبولی داشتیم، ابراهیم علیدخت سرمربی تیم ملی هم که فوق العاده است، وی از روزی که آمد نشان داد که مربی با تجربه و کار بلدی است و شرایط بازیکنان بسیار تغییر کرد.

ملی پوش تنیس روی میز کشورمان درباره مسابقات جهانی فرانسه اظهار داشت: من پیش از این و در رده سنی بزرگسالان تجربه مسابقات جهانی را  نداشته ام می دانم که جو سنگینی دارد و رقابتهای سختی است، پیش بینی خاصی ندارم و نمی توانم که عملکرد م چگونه خواهد بود اما همه تلاشم را خواهم کرد تا بازیهای خوبی از خود به نمایش بگذارم و نماینده شایسته ای برای ایران باشم.

طاهرخانی به صعود 40 پله ای خود در آخرین رنکینگ اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی تنیس روی میز اشاره کرد و در این باره گفت: من  در رنکینگ ماه می 2013، 40 پله صعود کردم، البته من در ماه اخیر در هیچ  مسابقه برون مرزی بازیکنانی هستند که به علت ستاره دار بودن از فهرست فدراسیون جهانی حذف می شوند.

وی افزود: پس از مسابقات فرانسه ،‌پروتور جهانی زاگرب و رقابتهای آسیایی کره جنوبی  را پیش رو داریم که مطمئناً در افزایش رنکینگ من نقش خواهد داشت./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار