در همایش تحول در بازنگری برنامه های درسی در آموزش عالی از مجموعه مصوبات وزارت علوم تحقیقات و فناوری در عرصه برنامه ریزی درسی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار علمي  باشگاه خبرنگاران حاضر در محل، مجموعه مصوبات وزارت علوم تحقیقات و فناوری شامل تمامی مصوباتی می شود که در طول سال در این وزارتخانه به دانشگاه های سراسر کشور ابلاغ می شود که براساس آن رشته های تحصیلی در دانشگاه ها ترسیم شوند که این مجموعه امروز با حضور معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری و معاونان آموزشی دانشگاه های کشور در همایش تحول و بازنگری برنامه های درسی آموزش عالی رونمایی شد.

بنابراین گزارش در این همایش همچنین از  سندهای حوزه علوم دریایی و مجموعه کتاب دیدگاه های اساتید دانشگاه در زمینه علوم پایه رونمایی شد.

گفتنی است، کتاب دیدگاه اساتید علوم پایه حاصل نشستی یک روزه با حضور اساتید شاخص علوم پایه است که سخنرانی این اساتید پس از ویراستاری به صورت مجموعه کتاب درآمده است که در مراسم امروز از آن رونمایی شد.

یادآور می شود، همایش تحول و بازنگری برنامه های درسی در آموزش عالی تا ساعت 18 امشب در تالار شهید چمران دانشگاه تربیت مدرس ادامه می یابد./ع2
برچسب ها: آموزش ، علوم ، فناوری ، تحقیقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار