استاندار قم در دیدار با خانواده شهیدان ابراهیم گفت: دو جور خدمت می توان به خانواده شهید و مجموعه ایثارگران داشت، اول اینکه برای مملکت، نظام و رهبری خدمت بکنیم، برای مردم خدمت بکنیم، اصل این است؛ یعنی مسیر شهدا همین مسیر خدمت است؛ متعالی ترین خدمت همین خدمات است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، کرمرضا پیریایی افزود: این وظیفه ای است بر دوش همه مسئولین که وقتی کاری را می خواهند شروع کنند، بدانند که این کارها اساس و قوامش با خون شهدا و ایثار ایثارگران است و جایگاه خانواده این شهدا، جایگاه معظمی است، جایگاه بسیار بالایی است.
وی در ادامه گفت: یکی از مواردی که مسوولین نه روی کاغذ بلکه بین خود و خدای خودشان بخواهند ارزیابی کنند، باید نگاه کنند که چقدر برای خانواده شهدا از جهات مختلف خدمت کرده اند.
استاندار قم ادامه داد: دو جور خدمت می توان به خانواده شهید و مجموعه ایثارگران داشت، اول اینکه برای مملکت، نظام و رهبری خدمت بکنیم، برای مردم خدمت بکنیم، اصل این است؛ یعنی مسیر شهدا همین مسیر خدمت است؛ متعالی ترین خدمت همین خدمات است.
پیریایی بیان کرد: خدمت دیگری که ما می توانیم بکنیم، این است که ما تعظیم و تکریم بکنیم شعائر آنها را و همچنین خانواده و مجموعه شان را تکریم کرده و برای آنها که به مصداق یادمان و توجه به ارزشهاست، برنامه های مختلفی داشته باشیم./س
برچسب ها: قم ، مسیر شهدا ، مسیرخدمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.