سند همكاري تخصصي ميان بنياد بين المللي نهج البلاغه و شوراي معارف معاونت صدا امضا شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، سند همكاري تخصصي بين بنياد بين المللي نهج البلاغه و شوراي معارف معاونت صدا با حضور آيت الله دين پرور رييس بنياد و حجت الاسلام محمد لطفي نياسر دبير شوراي معارف معاونت صدا امضاء شد.
حجت الاسلام لطفي نياسر، دبير شوراي معارف معاونت صدا در اين نشست با تاكيد بر سياست‌هاي راهبردي شوراي معارف اظهار داشت: سياست سطح ارتباط شوراي معارف با توجه به ماموريت‌هاي ترسيم شده آن از سوي معاونت صدا به سوي ارتباط با مراكز كارشناسي است و بنا بر اين نگرش در حوزه هاي خاص از ظرفيت‌هاي مراكز پژوهشي و علمي كه سالها تجربه كاري دارند استفاده مي‌شود.
آيت الله دين پرور نيز با اشاره به مسئله هم افزايي علمي مراكز پژوهشي و رسانه اي، راديو معارف را افتخار جمهوري اسلامي دانسته و افزودند: اين انتظار از جمهوري اسلامي مي‌رفت كه بتواند به رسانه ديني همچون راديو معارف دست يابد و اميدوارم با همكاري بيش از پيش بنياد و شوراي معارف معاونت صدا، بتوانيم گام موثري در اشاعه فرهنگ اهل بيت عليهم السلام برداريم.
در اين ديدار عليرضا كريمي، مدير عامل بنياد بين المللي نهج البلاغه نيز ضمن ارائه گزارشي از فعاليت‌هاي انجام شده در بنياد، به باز شماري ظرفيتهاي همكاري با راديو پرداخت.
در اين ديدار سند تفاهم همكاري در 5 ماده و با رويكرد خدمات پژوهشي و رسانه‌اي تبيين شده مورد امضاء و تبادل مسئولين قرار گرفت كه از محتواي آن مي‌توان به معرفي كارشناسان حوزه تخصصي نهج البلاغه؛ در اختيار قرار دادن پژوهش‌هاي درخواستي شوراي معارف جهت استفاده در برنامه‌هاي مختلف از شبكه‌هاي راديويي و معرفي محصولات تخصصي نهج البلاغه از شبكه ‌هاي راديويي به تناسب نوع مخاطبان آن شبكه‌ها اشاره كرد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.