مجری خط 3 مترو تهران گفت: در مسیر خط 3 مترو کار ساخت تونل انجام شده اما ظرف دو ماه گذشته به علت ریزش های شدید آب به داخل سازه کار را برایمان سخت تر کرده است.


اسکندری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: ریزش هایی که در سطح خیابان رخ می دهد ربطی به مترو نداشته و  به علت فرسودگی لوله های آب و فاضلاب و نشت آبهای سطحی است که همین امر موجب ریزش شده و برای مترو نیز در دسر ساز بوده است.
وی تصریح کرد: نامه نگاری های مختلف با ارگان های مختلف انجام شده اما هنوز جوابی دریافت نکرده ایم.
اسکندری با بیان اینکه این نشت ها کار را در زیرزمین سخت تر کرده و هر لحظه امکان ریزش وجود دارد گفت: خطر جانی برای کارگران و مشاوران و کلیه پرسنل مترو وجود دارد که با شفقت در حال کار هستند و هر لحظه ممکن است اتفاق خطرناکی رخ دهد.
وی خاطرنشان کرد: نشست زمین برای مترو بیشتر از دیگران مشکل ساز بوده چرا که باید به سرعت مسیر را در سطح خیابان ترمیم کرده و بعد مشکلاتی را که برای سازه ایجاد کرد و رفع کنیم که این امر هزینه زیادی به مترو تحمیل می کند و باعث به تأخیر افتاده بهره برداری پروژه می شود.
وی با بیان اینکه نشست ها بیشتر روی تاج سازه می باشد و همین امر موجب شکسته شدن و ورود آب به سرعت وارد سازه می شود و همین امر موجب مختل شدن کانر اجرای عملیات سازه اصلی می شود.
وی گفت: این اطمینان را به شهروندان بايد داد که هیچ یک از نشست ها مربوط به مترو نبود و کار حفری در محدوده خیابان مولوی، منیریه به پایان رسیده و این حفاری ها با دستگاه tbm انجام شده و از ایمنی بالایی برخوردار بوده است و مشکلی برای کسی ایجاد نمی کند./ل
برچسب ها: تونل ، مترو ، زیرزمین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار