در مصرف گوشتها نكته بسيار مهم اين است كه بدترين نوع آنها، گوشت هاي فرآوري شده كالباس و سوسيس است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ، بعضي به غلط مي گويند اگر پسر مي خواهيد لبنيات را از رژيم غذايي حذف كنيد و متأسفانه خانم ها را به سمتي هدايت مي كنند كه به اميد پسردارشدن، آنها را از سلامتي خودشان و جنينشان محروم مي كنند، در حالي كه چنين واقعه اي اتفاق نمي افتد.
با خوردن هيچ غذايي نمي توانيم جنسيت جنين را تعيين كنيم، اين يك باور دروغ است، دكان و دستگاهي است كه عده اي براي خود درست كرده اند.
همچنين مشاهده شده است كه رژيم غذايي براساس گروههاي خوني تجويز مي كنند، اين هم يك دروغ است، همه بدانيم كه تكليف چاقي و لاغري خيلي روشن و مشخص است، مقدار دريافت و مقداري كه هزينه مي كنيم، اگر من كالري درست كم كنم لاغر مي شوم و اگر كالري زياد كنم چاق مي شوم، با رفتن در مسير بيراهه ها بدانيم كه تأثيري ندارد.
تركيبات گوشتهاي فرآوري شده كالباس و سوسيس، سرطان زا است، در ميان گوشتها هم گوشتهاي سفيد بهتر است، ماهي بهتر از مرغ و مرغ بهتر از گوشت است.
البته مصرف 2 الي 3 بار گوشت قرمز به اندازه 50 گرم براي بدن مفيد است، زيرا زياده روي در مصرف گوشت اصلا خوب نيست و رعايت تنوع در گوشت هم بسيار مفيد است.
افزودنيهايي كه به اين گوشتها مي زنند منجر به تركيباتي مي شود كه سرطان زا است، البته مصرف يك روز در هفته ممكن است سبب شود اين اتفاق نيفتد اما كساني كه مرتب از گوشتهاي فرآوري شده سوسيس و كالباس استفاده مي كنند، خودشان را در معرض انواع بيماري ها قرارمي دهند./س

 
برچسب ها: سوسیس ، کالباس ، فرآوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.