استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تسهیلات اشتغالزایی بخش کشاورزی تنها به متقاضیان مجرب، دارای صلاحیت و واجد شرایط پرداخت شود.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، دکتر سید ˈحسین صابریˈ شب در نشست کارگروه اشتغال و توسعه بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: پرداخت تسهیلات به افراد غیرمتخصص نه تنها منجر به تولید نمی شود بلکه به دلیل راکد ماندن طرح اقساط بانکی نیز بازپرداخت نخواهد شد.
وی بر لزوم اجرا و گسترش طرح های تولید مرغ، پرورش ماهی و کاشت گیاهان دارویی در کهگیلویه و بویراحمد و خرید تضمینی آنها از سوی سازمان جهاد کشاورزی این استان تاکید کرد.
صابری با اشاره به اشتغالزایی گسترده این طرح ها، بیان کرد: دستگاه های متولی نیز باید استعلام ها و مجوزهای لازم را هر چه سریعتر صادر کنند.
وی خواستار ترویج فرهنگ بیمه محصولات کشاورزی از سوی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد شد و اظهار کرد: این اقدام موجب کاهش خسارت های ناشی از انواع حوادث طبیعی در بخش کشاورزی خواهد شد.
صابری عنوان کرد: یکی از رسالت ها و اولویت های کاری سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در سال 92 تعیین گونه های گیاهی و درختان مقاوم در برابر سرمازدگی و سایر حوادث طبیعی و پیشنهاد کاشت این نوع محصولات به کشاورزان استان باشد.
وی ابراز داشت: دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برای تعهد اشتغال هشت هزار و 798 نفری امسال این استان تلاش کرده و تمام توان و امکانات خود را به کار گیرند../س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.