اف بی آی آمریکا از بازداشت سه دانشجوی مظنون به ارتباط به انفجارهای ماراتن شهر بوستون خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  شبکه تلویزیونی پرس تی وی لحظاتی پیش خبر داد پلیس آمریکا سه نفر دیگر را در رابطه با انفجارهای اخیر در ماراتن بوستون بازداشت کرد.

در تعقیب گریز قبلی تامران تسارنایف مظنون اصلی این انفجار کشته شد و برادر او که زخمی شده بود بازداشت شد.

پلیس بوستون روز چهارشنبه اعلام کرد سه مظنون دیگر را نیز در چارچوب پرونده بمب‌گذاری‌های اخیر در این شهر تحت نظر قرار داده است.

پلیس بوستون در پایگاه اینترنتی توئیتر بدون اشاره به جزئیات اعلام کرد: سه مظنون دیگر در چارچوب این پرونده تحت نظر قرار گرفته‌اند.

 پلیس شهر بوستون ضمن تائید خبر بازداشت سه مظنون آمریکایی در ارتباط با انفجارهای ماراتن دو هفته پیش در این شهر ؛اعلام کرد این افراد در بازداشت اف بی آی هستند و جزئیات بیشتری در اختیار پلیس بوستون نیست.

برخی منابع از متهم شدن این سه تن که گفته شده است دو تن قزاق تبار هستند ، به کارشکنی در مسیر اجرای عدالت و دادن اطلاعات غلط و خارج کردن برخی از وسایل متهمان این بمبگذاریها از خانه شخصی ، پس از انفجارهای بوستون ؛ خبر داده اند.

این در حالی است که ساعاتی پیش نیز اعلام شد نخستین اثر انگشت بر روی آلات انفجاری شهر بوستون کشف شده است و برخی اخبار تائید نشده از وجود یک زن در این عملیات خبر دادند. پلیس بوستون احتمال داد این سه تن امروز به وقت محلی در دادگاه این شهر حاضر و درخصوص اتهامات وارده توضیح دهند.

از زمان انفجارهای روز پانزدهم آوریل در بوستون در جریان برگزاری مسابقات دو ماراتون، این برای نخستین بار است که پلیس از «مظنونین» دیگر سخن به میان آورده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار