همزمان با ولادت حضرت زهرا(س) خیابانی در بسطام شهرستان شاهرود توسط شهردار این شهر به نام داود میرباقری ثبت شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران حاضر در محل، دقایقی پیش در بسطام شهرستان شاهرود شهردار این منطقه به دلیل فعالیت های گسترده هنری داود میرباقری در ساخت مجموعه های تلویزیونی در این منطقه، برای قدردانی از این هنرمند یکی از خیابان های اصلی بسطام را به نام "داود میرباقری" ثبت کرد.

این مراسم که با حضور جمعی از هنرمندان واعضای شورای شهر شاهرود برگزار شد، داود میرباقری در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگی باشگاه خبرنگاران گفت: از اتفاقی که افتاده بسیار خرسندم و از مردم شاهرود و بسطام تشکر می کنم که چنین لطفی را در حق من کردند.
وی ادامه داد: مردم ایران همیشه نشان داده اند که به هنرمندان اهمیت می دهند و احترام می گذارند و من از این بابت تنها چیزی که می توانم بگویم اینکه خوشحالم.
میرباقری در خصوص ساخت سریال "سلمان فارسی" اظهار امیدواری کرد: امیدوارم همکاری های لازم برای ساخت سریال "سلمان فارسی" انجام شود چرا که لازم است این مجموعه با دقت بسیاری ساخته شود.

گفتنی است، مجموعه "يلدا" به کارگردانی حسین میرباقری اولين سريال مناسبتي مركز سيمافيلم است كه با مضمون احياي سنت تعزيه خواني، دهه آخر ماه صفر در دوازده قسمت از شبكه اول سيما پخش شد . اين سريال در راستاي سياست هاي مركز سيمافيلم مبني بر تمركز زدايي از پايتخت و پرداختن به فرهنگ و سنن ساير شهرها در شهرستان هاي شاهررود و بسطام مقابل دوربين رفت.

همچنین،داوود ميرباقري متولد شاهرود است و بخش هايي از سريال «مختارنامه» را نيز در اين شهر فيلمبرداري كرد./ی2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار