دبیر کنگره بین المللی بیماری‌های عروق کرونر گفت: شش عمل جراحی زنده بر روی بیماران مبتلا به بیماران قلبی به منظور آموزش انجام و از طریق ویدئو برای شرکت کنندگان نمایش داده می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، محمد محمدی بعدازظهر امروز در دومین کنگره بین‌المللی بیماری‌های قلب و عروق کرنر در بیمارستان جواد الائمه مشهد اظهار کرد: هدف از برگزاری این کنگره آشنایی پزشکان با تازه‌ترین دستاوردهای پزشکی برای تشخیص و درمان بیماری‌های قلبی و عروقی است.

وی افزود: 400 نفر از پزشکان متخصص قلب و عروق، جراحان قلب، متخصصان بیهوشی و پزشکان عمومی کشور و هفت استاد متخصص قلب و عروق از کشورهای آمریکا، انگلستان، آلمان، سوئد و ترکیه در کنگره بین‌المللی قلب و عروق شرکت کرده‌اند.

محمدی با بیان اینکه 100 مقاله به دبیرخانه کنگره ارسال شده است، خاطرنشان کرد: از این تعداد 65 مقاله با محورهای روش‌های تشخیص و درمان بیماری‌های عروق کرونر و درمان‌های جراحی و دارویی در طول سه روز برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: در طول برگزاری این کنگره شش عمل جراحی زنده بر روی بیماران مبتلا به بیماران قلبی به منظور آموزش انجام و از طریق ویدئو برای شرکت‌کنندگان نمایش داده می‌شود.
برچسب ها: قلب ، عروق ، کرونر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.