مراسم "حماسه حضور" امروز در استان گيلان هم با حضور محمود احمدی‌نژاد و اسفندیار رحیم مشایی با پرچم‌گرداني اين دو برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران اعزامی به استان گیلان؛ محمود احمدی‌نژاد كه از امروز با همراهي اسفنديار رحيم مشایی و تعدادی از وزرا به استان گيلان سفر كرده، هم‌اکنون در مراسم "حماسه حضور" شرکت کردند.  
 
قبل از آغاز این مراسم به سياق ساير برنامه‌هايي كه با عنوان حماسه حضور با حضور مشايي و احمدي‌نژاد در استان‌هاي سمنان، خوزستان، اصفهان و آذربايجان شرقي تشكيل شد، پرچم‌های ایران به میهمانان اين ويژه‌ برنامه در آستانه انتخابات رياست‌جمهوري داده شد و اين در حاليست كه اغلب مدعوین این مراسم از دانش‌آموزان دبیرستانی دختر و پسر هستند همچنین تعدادی از کارمندان بخشداری‌های استان گیلان نیز در جمع میهمانان حضور دارند.  
 
قبل از حضور احمدي‌نژاد در جمع میهمانان مجری برنامه از آنها خواست تا در جای خود ایستاده و پرچم‌های ایران را همزمان با سرودي که در حال پخش بود تکان دهند.
 
از نکات قابل توجه این مراسم می‌توان به پخش بنرهایی توسط برخي از مسئولان دولتي با عکس‌هاي مشایی اشاره کرد که در بنر اول جمله "ما با ولایت زنده‌ایم، تا زنده‌ایم رزمنده‌ایم" حک شده بود.
 
همچنین با حضور احمدی‌نژاد و مشایی در این مراسم برخی از عوامل اجرایی به حاضرين توصيه مي‌كردند كه این بنرها را ایستاده در دستان خود داشته باشند تا نمایان باشد.  
 
در این مراسم شعارهایی مانند "احمدی زنده باد، مشایی پاینده باد"، "چپ، راست، کارگزار،‌ علیه اسفندیار" از سوی هواداران برخي از حضار سر داده شد.  
 
گفتنی است در این مراسم استاندار گیلان حضور نيافت که عوامل اجرایی این مراسم علت این مسئله را اينگونه اعلام کرد که چند نفر را فرستاده‌ایم تا بررسی کنند که چرا استاندار نیامده است.
انتهاي پيام/

برچسب ها: مشایی ، بنر ، احمدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار