ایران به علت رشد 15 برابری در مقایسه با مقالات جهانی به عنوان الگویی در جهان مطح شده است.

به گزارش خبرنگار  علمي باشگاه خبرنگاران: حسین نادرمنش معاون علوم تحقیقات و فن آوری در مراسم بزرگداشت مقام اساتید بازنشسته و انتخاب اساتید برتر در دانشگاه الزهرا گفت: همه فرآیند رشد و پیشرفت از جمله پژوهش در تعلیم و آموزش نهفته است.

نادری منش با بیان اینکه یکی از اهداف شکل گیری هفته آموزش تقدیر از مقام معلمان است که عهده دار شغل انبیاء هستند تصریح کرد: آموزش فرهنگ و محتوا اصلی ترین فرآیند در دانشگاه است به همین جهت اولین روز این هفته به نام فرهنگ و اخلاق حرفه ای نامیده شده است.

معاون علوم تحقیقات و فن آوری به بحث و جهت دهی در مبانی آموزشی اشاره و عنوان کرد: بر اساس تحقیقات انجام شده در دانشگاه هاروارد مشخص شد که 80 درصد افراد در انتخاب شغل بیشتر به مسائل معنوی توجه می کنند و مسائل  مادی چندان برایشان حائز اهمیت نیست.

وی در ادامه با بیان اینکه بر اساس گزارش انجام شده ایران رتبه 16 جهان را از لحاظ ارائه مقالات از آن خود کرد، اظهار داشت: مقاله ای قابل قبول است که از لحاظ برون داد تحقیق نهایتا منجر به حل مساله شود.

نادری منش در خصوص اینکه ایران به عنوان الگو در جهان شناخته شد گفت: بر همین اساس تولید مقاله در ایران بیش از 15 برابر میانگین جهان است.

وی در پایان دانشگاه الزهرا یکی از پیشروترین دانشگاه ها در امر حجاب و عفاف دانست و گفت: در همین راستا انتظار می رود دانشگاه الزهرا طی چشم انداز معین جزء 10 دانشگاه برتر ایران باشد./ع2
برچسب ها: علوم ، فناوری ، مقاله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار