با توجه به پيش بيني بارش باران در اكثر نقاط كرمان از اواخر وقت امروز تا يکشنبه‌ي هفته‌ي آينده و لغزنده بودن مسيرها، رانندگان هنگام رانندگي بيشتر دقت كنند.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس، مرکز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي استان کرمان اعلام کرد: بر اساس اعلام اداره هواشناسي کرمان، يک سامانه‌ بارشي از سمت جنوب‌غرب کشور به استان وارد شده و طبق آخرين نقشه‌هاي هواشناسي، بعد از ظهر امروزچهارشنبه شاهد افزايش ابر، رعد و برق و رگبارهاي پراکنده در مناطق جنوب‌غرب استان شامل ارتفاعات بافت، شهربابک و سيرجان خواهيم بود.
در اين اطلاعيه آمده است: از آنجائيكه بارش باران در سطح جاده ها لايه اي از لغزندگي را به جهت دود ناشي از خودروها و مواد نفتي ايجاد مي كند، رانندگان تمركز كمتري بر كنترل خودرو در جاده و معابر دارند و لذا در اين شرايط رانندگان مي بايست حداقل سرعت را در نظر گيرند و از گردش هاي بي مورد و ناگهاني كه موجب از دست رفتن كنترل ديگر رانندگان مي شود پرهيز كنند. 
پليس از شهروندان خواست: اگر قصد خارج شدن از شهر و استان را دارند حتما خودروي خود را بازديد و از ايمن بودن تجهيزات اطمينان حاصل نماييد./ف
برچسب ها: رانندگان ، مراقب ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار