تمرين تيم فوتبال پرسپوليس امروز در حالي آغاز شده که هاشمي به همراه 50 کودک از سازمان بهزيستي نظاره گر تمرين امروز سرخپوشان هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تمرین امروز چهارشنبه 11 ارديبهشت رأس ساعت 17 آغاز شده و بازیکنان از ساعت 15:30 وارد ورزشگاه شده اند.

علی کریمی از ساعت 12 در سالن بدنسازی در حال وزنه زدن بود.

از سوي روابط عمومي باشگاه پرسپوليس پلاکاردی به مناسبت خیر مقدم به هاشمی رئیس سازمان بهزیستی برای حضور در تمرین پرسپولیس از طرف روابط عمومی باشگاه نصب شده است.

نکته جالب تمرين امروز اين است که 50 کودک از سازمان بهزیستی وارد ورزشگاه شدند که به هر کدام از آنها يک پیراهن و یک پک محصولات تیم پرسپولیس اهدا شد که 2 نفر از این کودکان طرفدار تیم استقلال هستند.

پنجعلی وارد ورزشگاه شد.

پولادی تنها غايب تمرين است و کریم باقری هم هنوز در سر تمرینات حضور پیدا نکرده است.

کریم انصاری فرد با اجازه کادر فني تمرين را ترک کرد و هواداران از یحیی گل محمدی درخواست کردند که اجازه ورود به ورزشگاه را به آنها بدهند که گل محمدی بدون تفاوت از کنار آنها گذشت و باعث اعتراض هواداران شد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس برای تماشای این تمرین وارد ورزشگاه شد و در حین ورود مهدی مهدوی کیا 2 زن و مرد جلوي خودروی وي را گرفتند و درخواست کمک کردند.

آقای هاشمی رئیس سازمان بهزیستی و حسین شمس که مشاور ارشد بهزیستی است به همراه محمد مایلی کهن که عضو هیئت مدیره خیریه نیکوکاران سرخپوش هستند وارد تمرین پرسپولیس شدند.

وینگو بگوویچ مدیر تیم های پایه پرسپولیس وارد ورزشگاه شد.

تعداد هواداران بی شمار است . آنها پنجعلی را واسطه کردند که وارد تمرین شوند ولی  پنجعلی گفت: تصمیم گیرنده سرمربی و مسئولان هستند.

رويانيان وارد محل تمرين شد.

فريدوني، رئيس انجمن هواداران پرسپوليس نيز در تمرين حضور دارد.

قاضي به ترکيب تيم اضافه شد و همراه با ساير بازيکنان مشغول تمرين است.

هواداران که قصد داشتند وارد ورزشگاه درفشي فر شوند با ممانعت مسئولان مواجه شدند از فنس ها بالا رفتند که از سوي ليدرها از اين کار منع شدند.

رويانيان اجازه ورود به هواداران پرسپوليس را صادر کرد و خبرنگاران و عکاسان نيز به همراه بقيه وارد محل تمرين شدند.

رويانيان و افرادي که همراه او بودند از مجموعه درفشي فر بازديد کردند.

تمرينات در 2 بخش گروهي و اختصاصي در حال پيگيري است؛ در بخش گروهي تمرينات، حمله به دفاع است و عابدزاده درون دروازه ايستاده است و سعيد عزيزيان با رضا محمدي و نيلسون دروازه بانان تيم مشغول تمرين دروازه باني است.

مايلي کهن در صحبت هايي که در جمع هواداران و خبرنگاران داشت گفت: رابطه من با پروين يک احترام دو طرفه است اما در مورد اينکه او مي گويد هنگام بازي خيلي ها مراقب خيلي هاي ديگر بودند، درست نيست زيرا ما هميشه کساني را براي اين مي گذاشتيم که مراقب پروين باشند.

مهدوي کيا( سفير سازمان بهزيستي) و علي کريمي به شدت و با انگيزه تمرين مي کنند و از سوي هواداران تشويق مي شوند.

سازمان بهزيستي براي تقدير از مهدوي کيا بنرهايي را در درفشي فر نصبت کرده است.

دروازه بانان محل تمرين را ترک کردند و گروهي از بازيکنان به رختکن رفتند و کساني که تمرين مي کردند همچنان تمرين خود را ادامه مي دهند.

تمرين ساعت 18:30 به پايان رسيد اما چند تن از بازيکنان همچنان در حال تمرين کردن هستند. گل محمدي و عزيزيان نيز در کنار اين بازيکنان حضور دارند.

کريمي نيز در حال تمرين پنالتي است.
 
باشگاه پرسپوليس موسسه خيريه اي را تشکيل داده که پنجعلي، مايلي کهن، مهدوي کيا و حسين شمس عضو هيئت رئيسه ان هستند و اولين جلسه اين موسسه در درفشي فر انجام شد.
 
سيد جلال حسيني در حاشيه بازديد کودکان از ورزشگاه، با مايلي کهن صحبت خصوصي در مورد پول و طلبش از باشگاه داشت./مح
برچسب ها: تیم ، اهدا ، گردید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار