استاندار اردبیل از در حال اجرا بودن 554 واحد مسکن مهر و آغاز عملیات آن در شهرستان نمین خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / اکبر نیکزاد در سفر به شهرستان نمین و در بازدید از پروژه‌های عمرانی و افتتاحی این شهرستان اظهار داشت: عملیات احداث 554 واحد مسکن مهر نمین آغاز شده و در حال اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: 70 درصد این واحدها تا سوم خرداد و 30 درصد دیگر تا هفته دولت امسال بهره‌برداری شده و به صاحبانشان تحویل داده می‌شود.

استاندار اردبیل روند اجرای مسجد شهرک مسکن مهر نمین را بسیار مناسب ارزیابی کرد و گفت: این پروژه با 2 میلیارد ریال اعتبار و 90 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا است و ساختمان این مسجد هم‌زمان با سوم خرداد ماه افتتاح می‌شود.

در این بازدید همچنین از سوی استاندار اردبیل 13 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های عمرانی شهرستان نمین اختصاص یافت.

نیکزاد یادآور شد: برای اجرای سامانه روشنایی تقاطع غیر هم‌سطح ورودی شهر نمین به طول 5/6 کیلومتر، 5 میلیارد ریال، برای احداث ساختمان آتش‌نشانی شهر نمین، 2 میلیارد ریال و برای تکمیل بازارچه صنایع دستی شهرداری نمین در حاشیه اتوبان اردبیل آستارا یک میلیارد ریال تخصیص یافت.

وی گفت: برای ادامه عملیات اجرایی فاضلاب شهر نمین و خرید پکیج مربوطه 2 میلیارد ریال و برای ادامه اجرای خط انتقال آب‌رسانی به پنج روستای بخش عنبران و 14 روستای منطقه پیله‌رود بخش مرکزی نمین در قالب مجتمع‌های آب‌رسانی وحدت و امام حسن (ع) در مجموع 3 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

استاندار اردبیل در ادامه این سفر از کارخانه آرتاپان شرکت آرتاپلاست، شرکت کشت و تولید داروهای گیاهی برگ سبز نمین و سیلوی 60 هزار تنی در حال احداث و کارخانه آهک شرکت آذربایجان این شهرستان هم بازدید کرد.

نیکزاد در این بازدید بر رفع مشکلات راه‌اندازی فاز دوم کارخانه آرتاپلاست با نام تولید چسب فامالین توسط مدیران مربوطه استانی تاکید کرد و خواستار پرداخت 700 میلیون ریال تسهیلات برای تامین نقدینگی مورد نیاز و تکمیل شرکت تولید گیاهان دارویی نمین شد/س 

برچسب ها: اردبیل ، اجرای ، مسکن ، مهر ، نمین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.