کاندیدای حضور در انتخابات آینده ریاست جمهوری گفت: جدایی من از احمدی نژاد قیام به عدل بود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، روح‌الله احمدزاده کرمانی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در آغاز دولت احمدی‌نژاد با توجه به شعارهایی که داده می‌شد همگان می‌خواستند در کنار او قرار گیرند که منهم یکی از آنها بودم.

وی تصریح کرد: شعارهایی هم چون عدالت محوری باعث شد که حضور در دولت او را قبول کنم اما زمانیکه متوجه شدم که این دولت از آرمانهای خود فاصله گرفته تصمیم به قیام به عدل گرفتم.

استاندار سابق فارس یادآور شد: زمانیکه به استان فارس آمدن تنها به فکر مقابله با ویژه خواری و زمین خواری بودم و اینکه بتوانم حقوق مظلومان را به آنها باز گردانم که البته تا حدودی نیز موفق شدم.

احمد زاده با اشاره به اینکه انتخابات آینده ریاست جمهوری آغاز گفتمان جدید است، تاکید کرد: انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری از شرایط ویژه ای برخور دار است که به همین دلیل باید شاهد حضور حداکثری و حماسه ساز مردم باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شرایط اقتصادی امروز کشور باید تغییر کند یادآور شد: آنچه که امروز ملت ما را دچار مشکلات کرده مباحث اقتصادی است که البته تنها بخش کوچکی از آن به تحریم ها مربوط می‌شود.

کاندیدای ریاست جمهوری آینده افزود: باید با توسعه سرمایه گذاری و کم کردن تعرفه‌های گمرک، زیر ساخت‌ها را برای بهتر شدن وضعیت معیشتی و اقتصادی کشور فراهم کرد.

30 درصد از مدیران را از جوانان انتخاب می‌کنم

احمدزاده کرمانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه باید به فکر استفاده از نیروهای جوان بود، گفت: در حال حاضر میانگین سنی کشور ما حدود 36 سال است در حالیکه میانگین سنی کاندیداهای ریاست جمهوری حدود 55 تا 57 سال است.

وی تصریح کرد: کشور ما دارای ملتی جوان است که باید متناسب با شرایط سنی آنها برنامه‌ریزی و اقدام کرد.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری آینده تاکید کرد: چنانچه به عنوان رئیس جمهور انتخاب شوم 30 درصد از مدیران دولت را از میان جوانان انتخاب خواهم کرد./ک

برچسب ها: احمدی نژاد ، جدایی ، عدل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.