يک کودک ۵ ساله در ايالت کنتاکي امريکا در جريان بازي با اسلحه واقعي، خواهر ۲ ساله خود را به ضرب گلوله کشته است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پرس تي وي ،‌ به گفته رسانه‎هاي محلي اين حادثه بعد از ظهر روز سه‎شنبه در بخش کامبرلند ايالت کنتاکي و به هنگام بازي اين پسربچه با تفنگي که کادو گرفته بود، اتفاق افتاد.
قرباني دو ساله اين حادثه غم‎انگيز که از سوي مقامات امريکايي، با نام کارولين استارکس معرفي شده، پس از وقوع حادثه بلافاصله به بيمارستان کامبرلند انتقال داده مي‎شود و پس از مدتي نيز جان خود را از دست مي‎دهد.
بر اساس اظهارات گري وايت از مقامات پزشکي قانوني کامبرلند، ظاهرا گلوله‎اي در اين تفنگ بوده که والدين بچه‎ها از آن بي‎‌اطلاع بودند.
اين حادثه در حالي اتفاق افتاده است که حوادث تيراندازي مختلف که بطور روزانه در امريکا اتفاق مي‎افتد همچنان بحث برانگيز است.
در حالي‎‏که مردم امريکا به شدت خواستار اجراي قانون کنترل و محدوديت مالکيت سلاح در اين کشور هستند، قانون‎گذاران امريکايي اخيرا از تصويب قانوني در اين خصوص سر باز زده‎اند.
درخواست عمومي براي اجراي قوانين مربوط به کنترل بهتر تملک سلاح در امريکا پس از آن شدت گرفت که يک جوان امريکايي در ايالت کانکتيکات در دسامبر ۲۰۱۲ با تيراندازي در يک مدرسه ابتدايي، ۲۰ کودک و ۷ بزرگ‎سال را به ضرب گلوله از پا درآورد. 
بر اساس يافته‎‌هاي آزمايشگاه جنايي و مرکز کنترل بيماري دانشگاه شيکاگو، در امريکا روزانه به ‎طور متوسط ۸۷ مورد مرگ و ۱۸۳ مورد جراحت ناشي از خشونت‎هاي مسلحانه گزارش مي‎شود.







برچسب ها: بین الملل ، آمریکا ، اسلحه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار