نماينده ولي فقيه در هرمزگان گفت: امروز جامعه ما بيش از هرچيز به كار و الگو نياز دارد كه رشد تولید فولاد هرمزگان تبلور کار و حماسه آفرینی است.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس آيت اله نعيم آبادي در دیدار با کارگران کارخانه فولاد هرمزگان به مناسبت روزکارگر افزود: با مشاهده موفقیتهای فولادهرمزگان که با کار و تلاش نیروهای جوان کشور بدست آمده احساس غرور و امیدواری می کنیم.

وی گفت: در چنین صنعتی رشد و بالندگی و حیات شرکت در گرو نهادينه كردن فرهنگ كار در این شرکت است.

آيت اله نعيم آبادي با اشاره به اينكه چرخه اقتصاد كشور بر پايه همت كارگران است، افزود: كارگراني كه در گرماي هوا و کنار كوره هاي ذوب فولاد فعاليت مي كنند علاوه بر اينكه در راستاي پيشرفت و آباداني مملكت اسلامي تلاش ميكنند فعاليتشان در فرهنگ اسلامي به منزله جهاد در راه خدا است و در نزد خداوند متعال نيز جايگاه و اجر عظيمي دارد.

نماينده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبري افزود: علم يكي از مكمل هاي مهم كار است به گونه اي كه هر كسي كه در هر كاري مشغول به فعاليت است بايد به فراخور كار و فعاليتي كه انجام مي دهد علم آن را داشته باشد.

وي گفت: جامعه ما در شرايط كنوني نياز به كار و تلاش دارد، كهكار فكري، كار توليدي و كار فیزیکی باید مورد توجه قرار گیرد./س


برچسب ها: فولاد ، هرمزگان ، حماسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.