معاون استانداری تهران واگذاری حریم راه آهن تهران را دلیل طولانی شدن پروژه دانست و گفت: برای احداث مترو تهران – ورامین – گرمسار 500 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده است.

محمودی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به پروژه ساخت مترو تهران – ورامین – گرمسار گفت: راه آهن تهران ورامین یک خط راه آهن بین شهری است که از سرعت پایین تری نسبت به مترو برخوردار است لذا شهروندان ورامین در خواست احداث مترو در این شهرستان را داشته اند.
وی با بیان اینکه با تأکید رئیس جمهور کار ساخت مترو تهران – ورامین – گرمسار در دستور کار قرار گرفته است، افزود: مراسم کلنگ زنی احداث این خط مترو هفته آینده برگزار خواهد شد.
معاون عمرانی استانداری تهران در پاسخ به سوال خبر نگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مبنی بر طولانی شدن احداث خط مترو تهران- ورامین ، اظهار کرد: خط آهن ورامین قصد ایجاد یک خط آهن جدید در کنارخط قبلی داشت که با در دستور کار قرار گرفتن پروژه مترو قرار شد این حریم در اختیار شرکت مترو تهران قرار بگیرد.
وی با اشاره به مطلب بالا ادامه داد: طولانی شدن این موضوع به دلیل واگذاری این حریم به مترو تهران بوده است .
محمودی با بیان اینکه برخی مشکلات نظیر مجاورت خط مترو در کنار خط راه آهن و . . . در این پروژه وجود دارد، تأکید کرد: سیستم مترو با خط  راه آهن متفاوت است لذا در انجام این پروژه باید این موارد مورد توجه قرار بگیرد.
وی با اشاره به اینکه مترو تهران – ورامین – گرمسار در سال 93 به اتمام خواهد رسید، خاطر نشان کرد: اعتبار پیش بینی شده برای این پروژه 500 میلیارد تومان است. /ف
برچسب ها: گرمسار ، کلنگ ، مترو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار