مخزن پنج هزار متر مکعبی روستای سرولات بخش چابکسر شهرستان رودسر با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور امروز بهره برداری شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، این پروژه به طول 21 کیلومتر و دبی آب 145 لیتر بر ثانیه و با اعتباری افزون بر 105 میلیارد ریال افتتاح شد. با ساخت این مخزن، مجموع مخازن آبی این شهر از 900 متر مکعب به پنج هزار و 900 متر مکعب افزایش یافت.

محمد جواد محمدی زاده در این مراسم افزود: مسئله جمع آوری پساب ها و فاضلاب های خانگی در استان گیلان، با شتاب خوبی پیش می رود.

وی اظهارداشت: منطقه چابکسر استعداد بالایی به لحاظ برخورداری از نعمت جنگل و دریا دارد و برای توسعه گردشگری، تضمین در زراعت و تامین آب آشامیدنی اقدامات ویژه ای انجام گرفته است.

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور تامین آب آشامیدنی بهداشتی مردم را در اولویت عنوان و بر ضرورت بهره گیری صحیح از این مایه حیاتی تاکید کرد.

وی افزود: تامین و اجرای طرح های آب بر عهده وزارت نیرو و امر حفاظتی آب از نظر کیفیت و آلودگی نیز از وظایف سازمان حفاظت محیط زیست است.

محمدی زاده اظهارداشت: بنابراین باید کوشید در امر حفاظت و جلوگیری از آلایندگی ها به خوبی عمل کرد.

وی تصریح کرد: همه باید کمک کنند هر پروژه ای که در آب منطقه ای، فاضلاب شهری و روستایی صورت می گیرد به دلیل اهمیت اثرگذاری در چرخه حیات، به خوبی مدیریت و به طور صحیح اجرا شود.

بخش چابکسر از توابع شهرستان رودسر در 100 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است./ک

برچسب ها: روستا ، مکعبی ، سرولات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.