عضو دفتر سياسي جنبش حماس گفت:‌ جنجال سازي هاي اخير اسرائيل در نوار غزه غير قابل توجيه و شاهدي براي آغاز دوباره جنگ عليه نوار غزه است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه الرساله نت ؛‌موسي ابومرزوق در اظهاراتي خاطرنشان کرد : اين جنجال سازي ها مي تواند تلاش هايي را که براي توقف جنگ اخير عليه نوار غزه صورت پذيرفت بي نتيجه کند که اين اتفاق پذيرفتني نيست.

وي افزود:‌ حملات هوايي اسرائيل به اهدافي در نوار غزه ، آتش گشودن به سوي غير نظاميان فلسطيني آن هم به بهانه نزديک شدن آنان به مرزهاي تحميل شده ميان نوار غزه و سرزمين هاي اشغال شده ما و آتش گشودن به سوي ماهيگيران فلسطيني به بهانه موشک پراکني، همه و همه در رديف رفتارهايي است که هدف از انجام آن ها چيزي جز جنجال آفريني نيست.

 ابومرزوق تهديد هاي همه جانبه از سوي بسياري از وزارتخانه ها و موسسه هاي عمومي در اسرائيل را مقدمه اي براي آغاز تروريسمي جديد و تهاجمي جديد عليه نوار غزه خواند و افزود:‌«جنجال آفرينان در انتظار چه چيزي غير از مقاومت مردم فلسطين، رويارويي فلسطيني ها با متجاوزان و تسليم نشدن آن ها در برابر سياست هاي تجاوزکارانه هستند».

برچسب ها: ابومرزوق ، غزه ، حمله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار