رییس هیات تیراندازی سیستان و بلوچستان گفت: دو تیرانداز به نمایندگی از این استان به همراه تیم ملی جمهوری اسلامی ایران به رقابت های تیراندازی بیست و هفتمین یونیورسیاد دانشجویان جهان اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، رضا هراتی افزود: فدراسیون ورزش های دانشگاهی از مهدی جعفری پویا و علی گلوی تیراندازان سیستان و بلوچستان برای حضور در یونیورسیاد جهانی دعوت كرد.

وی با بیان اینكه رقابت های تیراندازی بیست و هفتمین یونیورسیاد دانشجویان جهان در كشور روسیه برگزار می شود گفت: 15 تیرانداز دختر و پسر به اردوی تیم ملی دانشجویان جمهوری اسلامی ایران اعزامی به این رقابت ها دعوت شدند.

وی اظهار داشت: نخستین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی تیراندازی دانشجویان با همكاری فدراسیون تیراندازی با شركت 37 تیرانداز دختر و پسر در سرسرای فدراسیون تیراندازی به مدت سه روز برگزار شد.

وی ادامه داد: در پایان این مرحله اعضای كمیته فنی بعد از ركورد گیری های لازم 15 تیرانداز دختر و پسر را برای حضور در اردوی تیم ملی انتخاب كردند.

رییس هیات تیراندازی سیستان و بلوچستان گفت: افراد انتخاب شده از میان 37 تیرانداز سراسر كشور برای حضور در تیم ملی، در بخش دختران مریم طالبی، زهرا هاشمی، صفیه صحراگرد و مه لقا جام بزرگ در رشته تفنگ بادی و بهناز غلامی، راضیه برخورداری و زینب طوماری' در رشته تپانجه بادی، هستند.

هراتی افزود: در بخش پسران نیز در رشته تفنگ بادی مهدی جعفری پویا، مهدی احمدی، امین حیدری و مهدی عشوری و در رشته تپانچه بادی'سپهر صفاری، سید سعید ساداتی، محمدرضا محمودی و علی گلوی' برای حضور در اردوی تیم ملی انتخاب شدند.

وی اظهار داشت: بیست و هفتمین یونیورسیاد دانشجویان جهان 15 تا 26 تیرماه سالجاری در شهر كازان كشور روسیه برگزار می‌ شود/س

برچسب ها: اعزام ، تیرانداز ، جهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.