مسئول امور بانوان فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: بیش از 70 برنامه مختلف و متنوع در 13 ارگان دولتی و غیر دولتی شهرستان شاهین شهر و میمه به مناسبت هفته زن برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،شهناز باقریان با اشاره به هفته بزرگداشت روز زن اظهار کرد: در جامعه ما که نیمی از جمعیت آن را بانوان تشکیل می‌دهند برنامه ریزی و سیاست گذاری در حوزه زنان به منظور احقاق حقوق آنان و ارزش گذاری به مقام والای زن بسیار مهم است.

وی با اشاره به برنامه ریزی‌های صورت گرفته به مناسبت هفته زن در سطح شهرستان شاهین شهر و میمه اضافه کرد: سعی شده است در محتوای برنامه‌ها دقت نظر بیشتری صورت گیرد و برنامه‌ها به صورت مقطعی نباشند.

مسئول امور بانوان شاهین شهر با اشاره به برنامه‌های هفته زن ادامه داد: به مناسبت هفته زن برگزاری کلاس‌های آموزشی با موضوع مهارت‌های زندگی و تحکیم روابط سالم زن و مرد به صورت مداوم را در مراکز فرهنگی و اجتماعی شهرستان در دستور کار خود داریم.

وی با اشاره به منویات امسال رهبر معظم انقلاب در مورد حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تاکید کرد: این شعار سال را در سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده‌ایم.

باقریان تصریح کرد: امیدواریم زنان به عنوان حماسه سازان سیاسی و اقتصادی بتوانند نقش ارزنده‌ای را در جامعه ایفا کنند.

وی اضافه کرد: بیش از 70 برنامه مختلف و متنوع در 13 ارگان دولتی و غیر دولتی شهرستان شاهین شهر و میمه به مناسبت هفته زن برگزار می‌شود.
برچسب ها: میمه ، شاهین شهر ، روززن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.