نقش کارگران در تحقق حماسه اقتصادی بی بدیل است

نماینده ولی فقیه درمازندران و استاندار این استان در پیام مشترکی به مناسبت روز کارگر گفتند: نقش کارگران در تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی بی بدیل است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران آیت الله نورالله طبرسی و سیدعلی اکبر طاهایی در پیام مشترک خود با تبریک فرارسیدن یازدهم اردیبهشت بعنوان روز جهانی کار و کارگر افزودند: در حالی که ایران عزیز با شتاب به سوی قله های شکوه، عزت و عظمت گام بر می دارد و در سالی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده است ، کارگران در سنگر کار و تولید، با صبر ، ایثار ، استقامت ، اعتقادی راسخ و سرشار از عشق به ولایت در این توفیق و شکوه تاریخی نقشی ارزنده ای ایفا می کنند.

این پیام می افزاید: کارگران با حضور پرشور و شعور خود در صحنه های سیاسی و اقتصادی کشور ، حماسه ای ماندگار رقم خواهند زد.

نماینده ولی فقیه در مازندران و استاندار این استان در این پیام مشترک اظهارداشتند: کار و کارگر مفاهیمی ارزشمند و پرمعنا است که با گذشت تاریخ و اوج گیری تمدن های بشری، روز به روز بر ارزش و اعتبار آن افزوده شده و در این مسیر با تلاش های شگرف و فعالیت خستگی ناپذیر و مجاهدانه این قشر نستوه در راستای اعتلای جامعه انسانی، معنی و مفهومی والاتر پیدا کرده است.

آیت الله طبرسی و طاهایی گفتند: بی تردید رمز پیشرفت و توسعه پایدار یک کشور و یک تمدن در تجلی استعدادها و سرمایه انسانی ساعی و کارآمد، قوت و قدرت جسم، شور ، نشاط ، امید، اندیشه خلاق و نبوغ سرشار است و کارگر بعنوان نیروی محرکه چرخه اقتصاد نقش برجسته و ویژه ‏ای در این عرصه دارد.

مسوولان ارشد مازندران در این پیام مشترک افزودند: فرهنگ کار، عالی ترین تصویر سازندگی و تحول است که حضرت محمد (ص) پیامبر مهر گستر اسلام در روند زندگی انسانها، بر دستان توانمند کارگر بوسه زده و با این عمل به نیکوترین روش، منزلتی شگرف به این قشر بخشیده است.

آیت الله طبرسی و طاهایی گفتند: نکوداشت روز جهانی کار و کارگر به پاس خدمات صادقانه و بی دریغ کارگران شریف، مؤمن و صبور ایران اسلامی، فرصتی مغتنم و بی نظیر است تا زحمات بی بدیل آنان را ارج نهیم.

در ادامه این پیام آمده است: کارگران مومن، صبور و ساعی کشورمان همواره در سنگر تولید ملی با تکیه بر توانمندی های داخلی در ارتقای استقلال اقتصادی، بدون کوچکترین چشم داشتی همت گماشته اند و به طور حتم در سال حماسه اقتصادی نیز با همتی بلند و عزمی راسخ در بخش های مختلف تولیدی ، صنعتی و اقتصادی می کوشند و حماسه ساز خواهند شد.

نماینده ولی فقیه درمازندران و استانداراین استان گفتند: اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر جامعه کارگری و تقدیر از کارگران متعهد و پرتلاش استان مازندران، این روز خجسته را به تمامی کارگران شریف تبریک عرض نموده و توفیق، بهروزی و سلامتی تمام جامعه کارگری را از درگاه خداوند سبحان مسالت داریم./س

برچسب ها: نقش ، کارگر ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.