شهرام محمودی، قطر پاسور تیم ملی والیبال کشورمان به دلیل مصدومیت چند وقتی است که در تمرینات تیم ملی حاضر نمی شود.

سیامک افروزی، فیزیوتراپ تیم ملی والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت شهرام محمودی با درمان های انجام شده روبه بهبود است و وی از هفته آینده  تمریناتش را با دیگر ملی پوشان آغاز خواهد کرد.

 وی تصریح کرد: متاسفانه ما در مورد شهرام محمودی به بد شانسی خوردیم به طوری که وی در طول مسابقات لیگ از ناحیه کمر دچار مشکل شد، در شروع اردوهای تیم ملی اقدام به برطرف کردن این مساله کرديم که 90 درصد بهبود یافت، اما در طول برنامه های تمرینی  دچار پیچ خوردگی از ناحیه مچ پا و آسیب از ناحیه کتف دست راست شد.
 
فیزیوتراپ تیم ملی والیبال  اظهار داشت: در حال حاضر " محمودی " قطر پاسور تیم ملی برنامه های فیزیوتراپی، لیزر و تمرین با کش را دنبال می کند و می تواند از هفته آینده در تمرینات توپی هم حاضر شود.
 افروزی ضمن اشاره به کاهش فاحش تعداد بازیکنان مصدوم ملی پوش در این مرحله از اردوهای تدارکاتی در مقایسه با سال  گذشته افزود:  کاهش تعداد بازیکنان آسیب دیده حاضر در اردوهای تدارکاتی حاکی از حرفه ای تر شدن والیبالیست های ایرانی است ،‌به طوریکه می توان گفت،‌تغییر فرهنگ وزنه زدن ها میزان آسیب بازیکنان را کاهش داده است./آق
برچسب ها: لیگ ، جهانی ، می رسد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار