مقام حزب ليبرتارينِ آمريکا در گفتگو با شبکه تلويزيوني روسيه گفت، دخالت‌هاي نظامي آمريکا در کشورهاي مختلف دنيا باعث شده تا صدها ميليون نفر در سراسر جهان دشمن آمريکا شوند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني راشا تودي ؛ گري جانسون، نامزد حزب ليبرتارين در انتخابات رياست جمهوري آمريکا در سال 2012 در گفتگوي اختصاصي با  اين شبکه درباره احتمال عمليات نظامي آمريکا عليه سوريه گفت: ما بايد اطلاعات کافي جمع‌آوري کنيم و سپس به همه دخالت‌هايِ نظاميِ گذشته‌ي آمريکا در کشورهاي مختلف جهان بنگريم.

  به نظر من، هيچ مداخله نظاميِ آمريکا در طول عمر من نبوده که ارزش داشته يا تبعات غيرقابل پيش‌بيني، در مقايسه با نتايج مورد نظرِ اوليه، ببار نياورده باشد. مداخلات نظامي ما باعث شده تا صدها ميليون نفر در جهان دشمن اين کشور شوند، که اگر به خاطر اين دخالت‌هاي نظامي نبود، هرگز دشمن آمريکا نمي‌شدند.  

مداخلات نظامي ما باعث مي‌شود که ده ها يا صدها هزار نفر کشته شوند، اما مقامات دولتي و نظاميِ ما اين تلفات را اينگونه توجيه مي‌کنند که از آنجايي که نيت ما خوب است و ما در جبهه‌ي خير و خوبي قرار داريم، اشکالي ندارد که عده زيادي در کشورهاي مورد مداخله‌ي ما، تلف شوند!

جانسون در خاتمه تأکيد کرد، مداخلات نظاميِ ما به هيچ وجه باعث بهبود اوضاع کشورهايي که به آنها تهاجم  شده است  نمي‌شود.

برچسب ها: نظامی ، آمریکا ، دشمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار