رییس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از فعالیت 2200 بافنده قالی در این شهر خبر داد.


به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، «ابوالقاسم محمدزاده» در بازدید از اماکن عرضه‌ی مواد توزیع کالا در دشتستان اظهار کرد: نظارت کاملی بر مراکز تهیه و توزیع کالا داریم و به ویژه در ایام تعطیلات این روند با شدت بیشتری تداوم دارد.

وی با بیان این‌که در همه‌ی ایام تعطیلات، بر تامین کالاهای اساسی شهروندان همواره تاکید می‌شود و با تلاش دسته‌جمعی در این مسیر به موفقیت لازم می‌رسیم، خاطر نشان کرد: دشتستان بیشترین واحدهای صنعتی و معدنی را به خود اختصاص داده و بیشترین کشتارگاه‌ها و سردخانه‌های استان نیز متعلق به دشتستان است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان گفت: دشتستان از حیث فعالیت در عرصه‌های صنعتی و تجاری موقعیتی خاص در استان بوشهر دارد و ظرفیت‌های زیادی را در این عرصه در خود جا داده است.

محمدزاده ادامه داد: صنعت قالیبافی از مهم‌ترین صنایع فعال در دشتستان است و در راستای کیفیت‌بخشی به فعالان این صنعت اهتمام داریم.

وی از فعالیت 2200 بافنده در دشتستان خبر داد و گفت: هم‌اکنون بیش از 2200 بافنده در سطح شهرستان دشتستان در صنعت قالیبافی اشتغال دارند و اداره‌ی صنعت، معدن و تجارت نیز فعالان این صنعت را حمایت می‌کنند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان افزود: حمایت مسوولان از صنایع این شهرستان و تلاش برای توسعه‌ی زیرساخت‌های بخش بازرگانی داخلی و کمک به بحث‌های آمایشی و تجاری دشتستان ضروریست.

محمدزاده یادآور شد: برای برطرف کردن مشکلات نقدینگی فعالان صنعتی و معدنی دشتستان رایزنی‌های لازم را انجام داده‌ایم که انتظار داریم به نتایج مورد نظر برسیم./ج1

برچسب ها: بوشهر ، قالی ، کالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.