پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس بازیهای بزرگ زیاد دیده اما فینال جام حذفی بازی ویژه ای برای پرسپولیس است.

بیژن ذوالفقار نسب پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پرسپولیس بازیهای بزرگ زیاد دیده اما فینال جام حذفی بعد از 2-3 سال ناکامی برای پرسپولیس یک بازی ویژه است این فینال برای مدیران باشگاه ،‌تیم پرسپولیس و تماشاگران اهمیت خاصی دارد و مطمئنا بازیکنان پرسپولیس درک لازم را از این شرایط دارند و انتظار می رود بهترین بازی ممکن را انجام بدهند.

وی در مورد سپاهان گفت: طبیعتاً سپاهان هم بیکار نمی نشیند،‌آنها از یک ماه گذشته مشکلات زیادی داشته اند و نتایج ضعیفی گرفته اند.

سپاهان هم نیاز به قهرمانی در این جام دارد، در نتیجه فینال جام حذفی از هر نظر جذاب و خوب خواهد شد و فکر می کنم مردم و هواداران دو تیم بازی خوبی خواهند دید.

وی در مورد اهمیت میزبانی پرسپولیس در فینال جام حذفی اظهار داشت: مطمئنا میزبانی در چنین بازی بزرگی خیلی می تواند تاثیر گذار باشد تا آنجایی که باعث دغدغه خاطر سپاهانی ها هم هست.

تماشاگران همیشه در مسابقات ورزشی اگر درست ایفای نقش کنند،‌ اثر گذار هستند و می توانند به تیم محبوب شان کمک زیادی بکنند مطمئنا برای این بازی بالای 80 هزار نفر تماشاگر به استادیوم خواهند آمد و می توانند در راه قهرمانی به پرسپولیس کمک قابل توجهی داشته باشند البته نیرو و پتانسیل هواداران باید در جهت درستی قرار بگیرد تا به تیم کمک کند.

وی در مورد خداحافظی مهدی مهدوی کیا در فینال جام حذفی گفت: مهدی از آن دسته بازیکنانی است که برای همه قابل احترام است ای کاش در یک بازی بین المللی و در سطحی بالاتر این را بدرقه می کردند مهدی مهدوی کیا بازیکن بزرگی بوده و زحمات زیادی برای فوتبال ما کشیده و مردم خاطرات زیادی با او دارند و به نظر من باید در یک بازي بین المللی از فوتبال خداحافظی می کرد به هر حال او کاپیتان تیم ملی بوده و باید شأن و منزلت چنین بازیکن بزرگی را حفظ کنیم و در یک بازی سطح بالا او را بدرقه می کردیم.

ذوالفقار نسب در پایان گفت: پرسپولیس امسال در لیگ خوب نبوده و مسابقات لیگ را از دست داد و به همین دلیل جام حذفی و قهرمانی در آن برایش خیلی مهم است این قهرمانی حتی در برنامه ریزی های باشگاه برای سال آینده هم خیلی اثرگذار خواهد بود، حضور در آسیا هم برای پرسپولیس خیلی مهمتر است و پرسپولیس می تواند با این قهرمانی سهمیه آسیا را بگیرد، پرسپولیس چند سال در لیگ قهرمانان آسیا حضور نداشته و از سطح بین المللی دارد فراموش می شود در مجموع شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر از سپاهان است و امیدوارم این اتفاق بیفتد و پرسپولیس قهرمان شود./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار