نخستین نشریه الکترونیک داوطلب سلامت با همکاری هشت دانشگاه کشور در شیراز منتشر می شود .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس ، اولین نشریه الکترونیک داوطلب سلامت با همکاری هشت دانشگاه کشور و حمایت مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت به یمن میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) بر روی سایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز قرار می گیرد.

مدیرگروه توسعه شبکه وارتقاي سلامت معاونت بهداشتی دانشگاهگفت : این نشریه به همت معاونت بهداشتیدانشگاه علوم پزشکی شیراز و همکاری دانشگاه های علوم پزشکی اصفهان –اهواز- بوشهر- فسا -جهرم –شهرکرد- آبادان –دزفول تهیه و منتشر می شود .

دکتر عبد الرسول همتی افزود : با انتشار این نشریه سعی داریم که با اطلاع رسانی و آموزش های مناسب، زمینه ارتقای آگاهی داوطلبان سلامت و همچنین سایر مخاطبان را فراهم کنیم .

وی اظهار داشت : نخستین شماره این نشریه فردا به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) بر روی سایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز قرار می گیرد و تمامی علاقمندان می توانند از مطالب آن بهره مند شوند .

دکتر همتی بیان کرد : در این نشریه مطالب مختلفی از جمله برنامه پزشک خانواده ، آموزش های عمومی لازم به داوطلبان ، آموزش های اختصاصی از جمله پیشگیری از سرطان سینه ، سلامت مردان ، جدول و سرگرمی قابل مشاهده هستند ./س

برچسب ها: نشریه ، الکترونیکی ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.