نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: برای انتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر باید با تحلیل و بررسی درست رئیس جمهور را انتخاب کنیم و درگیر شعارهای تبلیغاتی نشویم.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ،محمدرضا محسنی با اشاره به حرکت بزرگ بیداری اسلامی در منطقه و شکل‌گیری حرکت‌های انقلابی در منطقه آمریکای لاتین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در یک جهش بزرگ و انقلابی توانست پس از سال‌ها سکوت در دوران حکومت طاغوت تمام سدهای بزرگ استکبار را بشکند و امروز در جایگاه مهمی به عنوان قدرت منطقه‌ای و جهانی شناخته می‌شود.

وی ادامه داد: در انتخابات آینده ریاست جمهوری باید کسی را انتخاب کنیم که شأن نظام اسلامی و قدرت کنونی آن را حفظ کرده و در مقابل توطئه‌های استکبار ایستادگی کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در انتخابات 92 باید با تحلیل و بررسی درست رئیس جمهور را انتخاب کنیم و درگیر شعارهای تبلیغاتی نشویم.

وی ادامه داد: اگر فردی به شناخت واقعی نرسید باید به رهنمودهای مقام معظم رهبری مراجعه کند و از علما و بزرگان به عنوان حجت کمک بگیرد.

محسنی‌ثانی با اشاره به خدمات شورای اسلامی شهر سبزوار در شش سال گذشته تصریح کرد: شورای اسلامی شهر سبزوار در این شش سال توانست جزء پرکارترین شوراها باشد و خدمات مطلوبی را در حوزه شهری به شهروندان ارائه دهد.

وی با اشاره به بودجه 105 میلیارد تومانی شهرداری سبزوار عنوان کرد: شأن شهرستان سبزوار بیشتر از این بودجه است و باید با همت بیشتر در حوزه مدیریت شهری بودجه شهر را افزایش داد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در چند سال اخیر تحول خوبی در بحث بودجه شهرداری سبزوار انجام شده به طوری‌که بودجه 18 میلیارد تومانی آن به 88 میلیارد و در سال 92 نیز به 105 میلیارد رسیده است.

وی یادآور شد: امروز شهرداری باید نگاه عمیق‌تری نسبت به ظرفیت‌های موجود در شهرستان داشته باشند و با برنامه‌ریزی، تحول و همدلی کارهای بزرگی را انجام دهد/س 

 

برچسب ها: انتخاب ، رئیس ، جمهور ، اصلح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.