سرپرست بخشداری بومهن با اعلام رایانه‏ ای بودن انتخابات امسال، از تجهیز شدن تمامی شعب رأی ‏گیری به رایانه خبر داد.

حبیب‏ الله منتظری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: با وجود تازه تاسیس بودن بخشداری بومهن و شهرستان پردیس، هماهنگی‏ های لازم صورت گرفته و در آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی پرشور به سر می ‏بریم.

وی ادامه داد: در بومهن، هفت روستا وجود دارد که در آن انتخابات برگزار می‏ شود و کاندیداها در روستاهای طاهر آباد، گلخندان قدیم و جدید، کرشت، استلک، واسفجان و باغ ‏کمیش ثبت‌ نام کرده‏ اند.

منتظری اضافه کرد: در روستاهایی که بالای 100 نفر جمعیت دارند یا 20 خانوار در آنها ساکن هستند، الزام قانونی داریم که انتخابات را برگزار کنیم.

سرپرست بخشداری بومهن اضافه کرد: کاندیداهای ثبت ‌نام شده در روزهای باقیمانده تا زمان برگزاری انتخابات، باید اخلاق انتخاباتی را رعایت کرده و برای تخریب یکدیگر اقدامی صورت ندهند و تخلف انتخاباتی نداشته باشند.

وی ادامه داد: انتخابات امسال نمادی زیبا از خلق حماسه سیاسی خواهد بود و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری برای ثبت حماسه سیاسی، وظیفه همه مسئولان تامین زیر ساخت‏ ها برای حضور گسترده مردم در انتخابات است.

منتظری افزود: در حوزه روستایی بومهن، 58 نفر برای حضور در عرصه انتخابات شرکت کرده‏ اند؛ از این تعداد، سه نفر زن و 55 نفر مرد هستند و فعالیت‏ های انتخاباتی در روستاهای تابعه با قوت ادامه دارد.

سرپرست بخشداری بومهن تصریح کرد: با توجه به شهرستان شدن منطقه به مرکزیت پردیس و فعالیت دو بخش بومهن و جاجرود در آن، بعضی از روستاهایی که در حاشیه شهرها قرار داشتند، از حوزه روستایی خارج شده و به شهرداری‏ ها منتقل شدند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.