دروازه بان ملی پوش فوتسال‌ کشورمان گفت: اگر بتوانم با یک تیم ایرانی در رقابت های جام باشگاه‌های آسیا حاضر شوم به قطر نمی‌روم در غیر این صورت به پیشنهاد قطر جدی‌تر فکر می کنم.

 مصطفی نظری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: از سال گذشته السد قطر خواهان حضورم در تیمشان‌ بوده اما به دلیل اینکه تکلیفم‌ با تیم گیتی‌پسند مشخص نبوده پیشنهاد این تیم را جدی نگرفتم اما امسال مسئولان باشگاه قطری به طور جدی پیگیر این موضوع هستند به همین ترتیب مذاکراتی‌ را انجام دادیم. شرایط ایده‌آلی از لحاظ مالی و همچنین فنی بر این تیم حاکم است که هر بازیکنی‌ را راغب به همکاری می کند همچنین اصرار مسئولان السد قط‌ر برای بستن قرارداد سسب‌ پیشروی سریع کارها شده است.

دروازه بان ملی پوش فوتسال‌ کشورمان افزود: پیشنهاد این باشگاه را همانند یک تجارت پرسود‌ نمی‌دانم زیرا مبلغ قرارداد، آخرین اولویتم‌ برای پیوستن به این تیم می باشد. کیفیت فنی تیم مهمترین فاکتورم‌ برای انتخاب است از سوی دیگر تا زمانیکه بتوانم با یک باشگاه ایرانی در رقابت‌های آسیایی حضور پیدا کنم، به قطر نمی‌روم زیرا هر ورزشکاری دوست دارد بهترین عملکردش‌ را برای کشور خود به نمایش بگذارد.

نظری در خصوص وضعیتش‌ در لیگ بیان داشت: حاضر تمام باشگاه‌ها درگیر تعیین بودجه و هزینه‌ها و همچنین شرایط و برنامه‌ریزی‌ها برای فصل آینده هستند و به همین دلیل کادر فنی هیچ یک از تیم‌ها مشخص نشده انتخاب و صحبت‌های رسمی با بازیکنان نیز تا ماه دیگر آغاز می‌شود؛ تاکنون 2 باشگاه خواستار حضورم در ترکیب تیمشان‌ بوده‌اند که در روزهای آینده پیشنهاد آنها را بررسی می کنم. یک سال از قراردادم‌ با دبیری باقی مانده البته این مدت به صورت توافقی است و در صورتیکه شرایط این تیم ایده‌ال باشد در دبیری ماندگار می شوم.

به خود فرصت دهیم، به روزهای اوج بازمی‌گردیم

وي در خصوص شرایط اردو اظهار داشت: کم و کاستی‌هایی در اردو به چشم می خورد اما به طور کلی شرایط ایده‌الی فراهم شده است روحیه بازیکنان، تمرینات آنها و همچنین نحوه‌ی انجام تمرینات در حد مطلوبی است مدت زمان زیادی است که بازیکنان از تمرینات دور بوده‌اند اما در 2 ماه باقی‌مانده به تورنمنت‌ چین به شرایط آرمانی و مدنظر خواهیم رسید.

نظري خاطرنشان کرد: برای قضاوت در مورد خسوس‌ به زمان بیشتری نیاز داریم این مربی شخصیت محترمی‌ دارد و بازیکنان را درک می کند همین موضوع که در این مدت‌کوتاه دستیاران قدرتمندی برای خود برگزیده نشان از حرفه‌ای بودن این مربی است معتقدم این مربی می تواند ما را در رسیدن به روزهای اوجمان‌ یاری کند./مح

برچسب ها: نظری ، تیم ، قطر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار