رئیس کانون بازنشستگان استان گلستان با بیان اینکه 2 میلیون و 500 هزار بازنشسته در کشور بیمه تکمیلی هستند، گفت: در گلستان 36 هزار بازنشسته تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار دارند

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، محمد کوهستانی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز کار و کارگر که در دانشگاه علمی و کاربردی خانه کارگر گرگان برگزار شد، اظهار داشت: میزان تورم بالاست و این افسارگسیختگی، درمان بازنشستگان را به خطر انداخته است.

وی در خصوص پرداخت وام‎های قرض‎الحسنه به کارگران بازنشسته خاطرنشان کرد: در سال گذشته تعداد یک‎هزار و 380 نفر به بانک‎ها برای دریافت وام یک میلیون تومانی معرفی شدند.

افزایش 18 درصدی حقوق کارگران/ در پرتو کار و تلاش زمینه کج‎روی و بحران‎های اجتماعی گرفته شود

رئیس کانون بازنشستگان گلستان با اشاره به حقوق کارگران یادآور شد: با پیگیری انجام شده طبق ماده 96 قانونی در سال گذشته توانستیم نسبت به افزایش 18 درصدی حقوق کارگران اقدام کنیم.

کوهستانی با اشاره به فعالیت‎های انجام شده برای کارگران بازنشسته بیان داشت: از دو سال پیش از طریق کانون بازنشستگان استان و کشور پیگیر هماهنگ‎سازی حقوق بازنشستگان بودیم چراکه حتی کارگران دارای 30 سال سابقه نیز به دلیل حقوق ناکافی قادر به تامین معاش خانواده خود نیستند.

وی خطاب به مسئولان متذکر شد: باید تدبیری برای نیروهای جوان و پرنشاط جامعه اندیشیده شود تا در جامعه حداکثر بهره‎وری را کسب کنند تا در پرتو کار و تلاش که جوهره‎انسان‎ها است زمینه کج‎روی، انحراف و بحران‎های اجتماعی گرفته شود.

کارآفرینان چرخ تولید و کارخانه‎ها را به گردش درمی‎آورند

رئیس کانون بازنشستگان گلستان کارگران ابراز داشت: جامعه پرنشاط و شاداب در سایه کار و تلاش، انسان‎‎های توانمند را پدید می‎آورند.

کوهستانی با بیان اینکه باید از کارآفرینان تجلیل شود، متذکر شد: کارآفرینان انسان‎های شریفی هستند که با تفکر و اندیشه اقتصادی و بکارگیری سرمایه در راه سازندگی، چرخ تولید و کارخانه‎ها را به گردش درمی‎آورند و سفره نعمت را برای کارگران خود گسترانیده‎اند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.