آلبوم تلاوت های قاریان برجسته جهان اسلام با عنوان "رحمة‌للعالمین" و محوریت "پیامبراعظم(ص)" که توسط رادیو قرآن تولید شده است امروز سه شنبه 10 اردیبهشت ماه در خبرگزاری قرآنی ایکنا رونمایی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن، آلبوم صوتی رحمة‌للعالمین کاری از گروه تلاوت رادیو قرآن که در خصوص شأن والای پیامبر اکرم(ص) تولید شده است در بازدید محمدحسین محمدزاده، مدير راديو قرآن و مديران اين شبكه راديويی از خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) امروز سه شنبه 10 اردیبهشت ماه رونمايی شد.
براساس اين گزارش، آلبوم صوتی رحمه للعالمین مجموعه تلاوت‌هايی با موضوع پيامبر اكرم(ص) است كه با حضور محمد حسین محمدزاده، مدير شبكه راديويی قرآن و حجت الاسلام سید مهدی تقوی، رئيس سازمان فعاليت‌های قرآنی دانشگاهيان كشور رونمايی شد.
گروه تلاوت شبکه رادیویی قرآن با گردآوری بهترین تلاوت های اساتید بزرگ و قراء برجسته جهان اسلام  لوح  فشرده "رحمة‌للعالمین" رابه زودی تقدیم علاقمندان خواهد کرد.
این مجموعه نفیس شامل 163 تلاوت‌های فاخر قاریان ایرانی و مصری با محوریت آیات مربوط به پیامبر اسلام(ص) است که آیات خطاب مستقیم همچنین آیات مربوط به پیامبر(ص) از سوی  قاریان جهان اسلام تلاوت شده است.
 اولین تلاوت این مجموعه یکی از زیباترین تلاوت های سوره حجرات است که توسط استاد عبدالباسط تلاوت شده است.
آلبوم «رحمة‌للعالمین» در تیراژ 5 هزار نسخه برای اهدا به مخاطبان رادیو قرآن منتشر شده است  و در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی  کتاب تهران به بازدیدکنندگان غرفه رادیو قران اهدا می شود.
یادآور می شود؛ گروه تلاوت این شبکه رادیویی با گردآوری بهترین تلاوت های اساتید بزرگ و قراء برجسته جهان اسلام  لوح  فشرده "رحمة‌للعالمین"  رابه زودی تقدیم علاقمندان می کند./ص
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.