این مسابقه در تک گرایش راندمانی برگزار خواهد شد که در آن نسبت بار تحملی سازه به وزن خود سازه ملاک تعیین امتیاز تعیین‌ها خواهد بود.

خشنود مدیر روابط عمومی دانشگاه خواجه نصیر طوسی در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران گفت: چهارمین دوره مسابقات کشوری سازه‌های ماکارانی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی به همت انجمن علمی دانشکده عمران، در روزهای 24 و 25 اردیبهشت ماه 92 برگزار می‌گردد.

وی افزود: این مسابقات در تک گرایش راندمانی برگزار خواهد شد که در آن نسبت بار تحملی سازه به وزن سازه ملاک تعیین امتیاز تیم‌ها خواهد بود.

خشنود اذعان داشت: هدف از برگزاری این مسابقه، آشنایی و در ک عملی دانشجویان با مفاهیم مهندسی و سازه‌ای تقویت روحیه کار تیمی و مسئولیت‌پذیری و همچنین ایجاد یک فضای رقابتی علمی و سالم بین دانشجویان می‌باشد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه خواجه نصیر طوسی خاطر نشان کرد: لازم به ذکر است هیچ محدودیتی برای شرکت‌کنندگان در مسابقه وجود نداشته و دانشجویان می‌توانند از دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی سراسر کشور باشند.

وی در پایان ادامه داد: بدیهی است شرکت در چنین مسابقاتی برای دانشجویان یک تجربه هیجان‌انگیز در کنار یادگیری مفاهیم عملی دروس مرتبط با سازه به دنبال خواهد داشت.

گفتني است، مهلت ثبت‌نام در مسابقه حداکثر تا تاریخ 18 اردیبهشت ماه 1392 می‌باشد./س
برچسب ها: ماکارونی ، خواجه ، نصیر ، مسابقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار