رییس انجمن ورزش های الکترونیک گفت: این ورزش ها با دارا بودن بیش از بیست میلیون مخاطب عام و یک میلیون مخاطب خاص در کشور، از جایگاه قابل قبولی برخوردار شده است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، رییس انجمن ورزش های الکترونیک فدراسیون ورزش های همگانی افزود: رقابت های قهرمانی کشوری بازی های رایانه ای یا همان ورزش های الکترونیک در 3 رشته با حضور نفرات برتر استان های کشور برگزار شد.

وی در خصوص انتخاب اعضای تیم ملی تصریح کرد: نفرات انتخابی این دوره از پیکارها به علاوه نفرات برگزیده سال های گذشته در اردویی یک ماهه با هم به رقابت می پردازند و در نهایت از بین آن ها اعضای تیم ملی انتخاب می شوند.

شاورانی ادامه داد: تیم ملی در نهایت خود را برای حضور در رقابت های داخل سالن آسیایی اینچوان کره جنوبی حاضر می کند و کمیته ملی المپیک هم اکنون نیز در حال آماده سازی کاروان اعزامی به رقابت ها است.

رییس انجمن ورزش های الکترونیک در ادامه بیان کرد: تیم ایران توانست در رقابت های داخل سالن ماکائو 2007 عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد و در پیکارهای ویتنام 2009 بر سکوی نخست ایستاد.

شاروانی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم با حمایت های وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ورزش های همگانی بار دیگر بتوانیم برای کشور عزیزمان مدال آوری کنیم./زر

برچسب ها: ورزش ، الکترونیک ، مخاطب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار