به منظور ارزیابی مدل دینامیکی پیشنهادی پس از بررسی داده های راه آهن ایران ، و با توجه به روند فعلی استفاده از منابع، کار ایی راه آهن ایران در سالهای آتی افزایش و سپس کاهش خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران محمد رضا احدی استادیار پژوهشکده حمل و نقل دانشگاه علم وصنعت در کنفرانس حمل و نقل ریلی کشور که در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد ، گفت: تحلیل دینامیکی سیستم فرآیندی است که طی آن پس ازمدلسازی یک پدیده با دید سیستماتیک و سپس بررسی اعتبار مدل ، به اعمال سیاستهای مختلف بر آن پرداخته  و با بررسی تاثیر هر یک از این سیاست ها بر مدل، شناخت و آشنایی ما از رفتارهای سیستم واقعی بیشتر می شود.

وی افزود: وضیعت و  حالت راه آهن متغییری است که وضیعت راه آهن را نشان می دهد و همچنین به منظور دستیابی به ارزیابی منطبق با واقعیت، سایر متغییرها که بر عملکرد راه اهن تاثیر دارند از جمله می توان رضایت مشتریان، سوبسیدها، وضعیت صندوق ذخیره ارزی و همچنین سطح ایمنی در راه آهن را نام برد.

احدی اظهار کرد: به منظور بررسی ارزیابی مدل دینامیکی پیشنهادی با بررسی داده های راه آهن ایران ، روند فعلی استفاده از منابع ، کارایی راه آهن ایران در سالهای آتی افزایش  و سپس کاهش خواهد یافت و در نهایت برای مدت زمان طولانی عملکرد راه آهن ایران تقریباً ثابت و بسیار پایین خواهد بود./س

برچسب ها: ریل ، علم ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.